خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشیار قرآن کریم در سپاه انصارالحسین (ع) همدان

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) از برگزاری دوره های آموزشیار قرآن کریم در سطح سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۷۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

رسول زند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: این معاونت در راستای توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر انس بیشتر با قرآن و اینکه هرچه با قرآن ارتباط داشته باشیم قطعاً مشکلات جامعه کمتر می شود اقدام به برگزاری دوره های آموزشیار قرآن کریم باحضور کارکنان کرده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در این زمینه افزود: در سال جاری 100 نفر از کارکنان رسمی و 60 نفر از سربازان که در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن تسلط بهتری داشته‌ و توان انتقال موضوعات را دارا هستند شناسایی کرده‌ایم که در یک دوره 30 روزه به میزان 120 ساعت آموزش سازماندهی می‌شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه این برنامه ریزی برای اجرای دوره آموزشیار قرآن کریم در طول سنوات آتی نیز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد:طی بازه زمانی مشخص تمام کارکنان این دوره ها را طی کرده و گواهی نامه آموزشیار قرآن از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اجرای این برنامه با همکاری دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات صورت خواهد گرفت و تلاش شده در این دوره از مربیان توانمند که مورد تأیید سازمان و دارای سوابق طولانی در تدریس مباحث قرآنی هستند، استفاده شود.

زند یادآور شد: در سال جاری اجرای این دوره ها به شهرستان‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد ابلاغ شده و در حال حاضر نیز دوره‌ها در حال اجرا هستند.

وی هدف از اجرای این برنامه را تربیت نیروی متخصص و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ایجاد زمینه انس و الفت بیشتر کارکنان و سربازان با قرآن کریم که سرچشمه مباحث تربیتی واخلاقی است برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات