خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس، روز فریادرسا بر سر ظالمان تاریخ است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر ساله، روز قدس به روز فریاد رسا بر سر ظالمان تاریخ تبدیل شده که پایه‌های سست بنیاد رژیم اشغالگر صهیونیستی را متزلزل کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۶۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی مفتح اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد.

وی افزود: امام راحل با این ابتکار ارزشمند در ماهی که مردم و مسلمانان جهان در حال عبادت هستند و فضای معنوی بر مسلمین جهان حاکم است نامگذاری روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در دستور کار قرار دادند تا موضوع آزادسازی فلسطین از چنگال اشغالگران قدس در صدر آرمان‌های ملت ایران باشد.

مفتح گفت: در روز قدس تمام مسلمانان در بلاد اسلامی به تظاهرات بر می‌خیزند که سبب می‌شود تا موضوع فلسطین همواره در بین مردم زنده بماند و مردم همدلی خود را با نسبت به انجام این آرمان بلند انقلاب اسلامی نشان دهند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس عنوان کرد: هدف امام راحل و رهبر معظم انقلاب محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار است که که این هدف هر ساله با هماهنگی و همدلی که بین مسلمانان جهان وجود دارد تعمیق و به تحقق نزدیک‌تر می‌شود.

مفتح تصریح کرد: هر ساله، روز قدس به روز فریاد رسا بر سر ظالمان تاریخ تبدیل شده که پایه‌های سست بنیاد رژیم اشغالگر صهیونیستی را متزلزل کرده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته با توطئه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهان خوار گروهک‌های تروریستی به نام اسلام برای کشتار مردم بی‌گناه شکل گرفت که جنایات وحشتناکی را به نام اسلام در منطقه مرتکب می‌شوند.

مفتح افزود: این اقدامات جنایت‌کارانه به پشتوانه آمریکا و اسرائیل انجام می‌گیرد و با این کار مسلمانان را مشغول کرده‌اند که این اقدام از حقه و نیرنگ‌های اسرائیل و آمریکا است و باید در روز جهانی قدس پاسخ آنها با حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان داده شود.

وی اظهار داشت: تأثیر این راهپیمایی‌ها در سطح فرامنطقه به گونه‌ای است که آزادگان دنیا نیز به ظلمی که در حق مردم فلسطین صورت می‌گیرد هوشیار می‌شوند و جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل را محکوم می‌کنند که این آرمان مشترک مسلمانان و آزادگان دنیاست که دل‌هایشان برای مردم بی‌گناه و مظلوم می‌تپد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات