خبرهای داغ:
اعلام حمایت ورزشکاران همدانی از مردم مظلوم فلسطین؛

روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است

ورزشکاران همدانی در اقدامی خودجوش ضمن اعلام انزجار و نفرت از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیانش به ویژه امریکای تروریست پروراعلام کردند که در راهپیمایی امسال حضوری پررنگ خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۶۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تدبیر هوشمندانه امام راحل عظیم الشأن در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس فرصت بی بدیلی را فراروی امت اسلامی در سراسر جهان قرار داد تا اتحاد خویش را علیه دشمنان فریاد زنند و پرچم مظلومیت فلسطین را در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر به اهتزار در آورند.

جنایت‌های بی شمار عوامل استکبار و صهیونیسم بین الملل در فلسطین اشغالی ،لبنان ،سوریه، عراق و یمن و برخی دیگر از کشورهای اسلامی ایجاب می کند،ورزشکاران انقلابی ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین ، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و همدلی و همزبانی خود را در حمایت از ستمدیدگان به منصه ظهور رسانند.

*روز قدس وظیفه ملی و دینی همه است

رییس هیئت کشتی همدان اظهار داشت: روز قدس یک امری است که بر همه واجب است و سالیان سال مردم فلسطین زیر ستم های اسرائیل غاصب تلاش می کنند.

جلال صابریون ادامه داد: اکثر ورزشکاران شرکت میکنند و وظیفه ملی و دینی است و مثل مردم با خانواده هایشان شرکت می کنند هم در 22 بهمن و هم در روز قدس که وظیفه ملی و دینی همه ما است.

وی بیان داشت: آنچه کشورهای اسلامی را در گیر کرده فراموش مسئله فلسطین است فلسطین در راس همه امور قراردارد و جنگ هایی که الان در کشورهای مسلمان و اسلامی شاهد آن هستیم به این علت است که دشمن می خواهد مسلمانان از فلسطین غافل شوند.

رییس هیئت کشتی همدان تصریح کرد: فلسطین در راس همه امور است هر چند در یمن بحرین سوریه و عراق و ..... جنگ است.

*روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

نایب رییس هیئت کشتی نیز افزود: وظیفه هر مرد و زن مسلمانی است که در روز قدس شرکت کند و با شعارهای خود علیه امریکا و اسراییل بهتر از سالهای قبل در این راهپیمایی شرکت کنند و با توجه به تحریم ها و مذاکرات مردم باید پای صحنه بیایند و ثابت کنند که وفادار به کشور خود هستند .

قاسم ربیعیان تدکید کرد: قشر ورزشکاران بخصوص کشتی گیران که با نام مولای متقیان همیشه در صحنه حضور دارند باید مشت محکمی در این روز بر دهان یاوه گویان بزنیم.

*خداوندا صهیونیست ها را پای شان را بلرزان

هادی سبزواری رییس هیئت همگانی اظهار داشت: وظیفه همگانی همه مردم و ورزشکاران است که در این روز شرکت کنند و هیئت همگانی همدان امسال با بنر جدید با عنوان «خداوندا صهیونیست ها را پای شان را بلرزان» در این روز مقدس در بین احاد مردم و دیگر ورزشکار حضور خواهیم یافت.

* روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است

مهدی پویافر رییس هیئت زورخانه ای افزود: روز قدس روزی است که در صدر همه روزها قرار دارد و تمام مردم ایران ایران باید به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پیرو دستور اما راحل فریادها را سر بزنند و سازمان ملل متحد که اسم ان سازمان دول متحد است به فکر بیایند و حقانیت این روز شناخته شود.

*شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل کلیدی ترین شعارها

ناصر مرادی رییس هیئت شمشیر بازی افزود: با توجه به وجود تحریم و مذاکرات هسته ای که فعلا نتیجه ای نداشته است باید حضور همه مردم و بویژه ورزشکاران در این روز بیشتر باشد و همگی با شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل در این روز حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات