بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد:

تکریم روز جهانی قدس گام نزدیک تری در تحقق حکومت جهانی اسلام است

بسیج مهندسین کشاورزی یزد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تکریم روز جهانی قدس و خروش انقلابی امت واحده اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در منظر افکار عمومی اثر گذار بوده و سردمداران منفور استکبار و حکام پلید کاخ سفید را وحشت زده می نماید و این مهم گام نزدیک تری در تحقق حکومت جهانی اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۲۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: بسیج مهندسین کشاورزی یزد با صدور پیامی اعلام کرد بیش از شصت سال است که رژیم صهیونیستی به پشتوانه قدرت های و استکبار جهانی، اراضی شریف قدس را زیر پا نهادن حقوق مسلم بشری و نقض تمامی قوانین مصرح بین المللی غضب نموده و رژیم جعلی و بی هویت را به زور و زر و تزویر ساخته است تا شاید به خیال واهی و پندار خالی خویش بتواند خاورمیانه ای جدید را شکل دهد.

در این پیام آمده است: کشتار انسان ها را که جاهلیت مدرن با تسلیحات غول آسا را بهشت خود می بیند و می شناسد که در آن مدعیان دروغین حقوق بشر در سازمان ملل در مقابل این همه وحشیگری سکوت اختیار کرده اند و استکبار جهانی از جنایت کاران حمایت علنی می کند در دنیایی که سردمداران آن تروریست ها هستند از عدالت نمی توان حرفی زد، نه امنیت غذایی داروئی و نه امنیت جانی و مالی. آری این همان مدیریت جهانی برای رسیدن به یک بهشت زمینی است که شیطان بزرگ وعده آن را به بشر امروز می داد. جهان امروز بیش از اینکه نمودار کمک به مجرومان و جنگ زدگان باشد ویترین افراط و تفریط شده است که صهیونیست ها وارثان شیطان هستند که بشریت را به شجره ممنوعه اسراف و تجمل در عین غفلت و بی خیالی از احوال مظلومان ترغیب می کنند. در این بهشت زمینی امنیت غذایی مظلومان و پابرهنگان جهان فدای سود سرمایه داران صهیونیست می شود که اهداف شیطانی خود را در عرصه های دین، سیاست و اقتصاد دنبال می کنند.

این بیانیه می‌افزاید: اما روی دیگر سکه این است که وارثان پیامبر اکرم(ص) با کمترین امکانات با یارانش سه سال محاصره اقتصادی(شعب ابی طالب) در سخت ترین شرایط را به جان خریدند و عزیزترین، عزیزانشان را از دست دادند تا روز فتح مکه را نظاره گر باشند. این امتحان مردم مسلمان جهان است به امید روزی که آزادی کامل فلسطین و نگین آن (مسجد الاقصی) را از لوث وجود شیاطین صهیونیست را به چشم ببینید. تاریخ در آینده روایت گر مقاومت جانانه رزمندگان غریب و گمنام حماس بود که در این چند روز پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی را نشانه رفته اند باید عنوان "ما رایت الا جمیلا" را برای آن برگزید؛ لذا تکریم روز جهانی قدس و خروش انقلابی امت واحده اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در منظر افکار عمومی اثر گذار بوده و سردمداران منفور استکبار و حکام پلید کاخ سفید را وحشت زده می نماید و این مهم گام نزدیک تری در تحقق حکومت جهانی اسلامی است.

در این پیام همچنین آمده است:این روزها احوال امت اسلامی پر از رنج و درد است به نام دین خدا مسلمین را در یمن، سوریه، فلسطین و عراق، تونس،کویت و شیعیان عربستان بر خاک و خون می کشند فرزندان روزه دار امت پیامبر اسلام(ص) به جرم حق خواهی و آزادی روزه خود را با رنج و درد افطار می کنند و اهل تعصب  و نفاق و ریا توسط رژیم صهیونیست آل سعود بر سر سفره رمضان دختران و پسران روزه داری که قصد افطار دارند را خوشه های خشم و رنج می دانند.

 و در پایان این بیانیه آمده است: همه امید ما به دستان رو به آسمان و ایمان محکم مسلمانان راستین است که نوع خویش را فراموش نمی کنند و با لبان روزه دار ذکر دعا برای سلامتی و سر بلندی این ملت عظیم را دارند در این میان، نگاه ملت ها به ایران اسلامی معطوف شده که مبتکر این حرکت جهانی بوده اند و ایرانیان استکبار ستیز اعم از زن و مرد، پیر و جوان و آحاد و اقشار گوناگون جامعه، بار دیگر جوش و خروش انقلابی و غیرت اسلامی خویش را با حضور یک پارچه در راهپیمایی با شکوه روزقدس با شعار «مرگ بر سه قاتل کودکان: آل سعود، اسرائیل و آمریکا بی وجدان» به جهانیان نشان دهند و ضمن محکومیت جنایات صهیونیسم بین الملل، مردم جهان را به قیام سراسری علیه شیطان بزرگ و حکومتهای دست نشانده آن فردا می خوانند.    

 



 

ارسال نظرات