خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر:

مساجد و پایگاه‌ها محور اصلی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشند

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر گفت: مسجد و پایگاه باید محور اصلی هر محله در مراسمات فرهنگی و اجتماعی باشند و فرمانده پایگاه و اعضای شورای پایگاه باید نهایت سعی و تلاش خود را در این راستا انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۵۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هوشنگ صمدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه میثم تمار اظهار داشت: کسی که کاری برای رضای خداوند انجام می‌دهد چهار ویژگی از جمله بی‌منت بودن، نترسی، عدم پشیمانی و خستگی ناپذیری را داراست.

وی افزود: زمانی که یک پایگاه از صفر شروع به کار می کند باید تمام ارکان آن با همدلی دست به دست هم دهند تا بتوانند پایه‌های اصلی آن مجموعه را درست بنیان نهند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر با تکیه بر اینکه در گذشته مسجد محور اصلی هر محله و منطقه بود، گفت: امیدواریم بتوانیم در پررنگ کردن نقش مسجد تلاش کنیم.

وی ادامه داد: مسجد و پایگاه باید محور اصلی هر محله در مراسمات فرهنگی و اجتماعی باشند و فرمانده پایگاه و اعضای شورای پایگاه باید نهایت سعی و تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

صمدی اضافه کرد: بر اساس فرموده امام خمینی(ره) مساجد سنگر ماست بنابراین باید برای قوی کردن این سنگر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن این سنگر مهم را شناسایی کرده و برای آسیب زدن به آن برنامه‌های زیادی دارد، تصریح کرد: باید پایگاه بسیج و بسیجیان برای ارتقای فرهنگ و جلوگیری از آسیب رسیدن به این سنگر و بنیان اصلی جامعه ما نهایت سعی خود را داشته باشند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حسین مظاهری تقدیر شد و محمد همزه‌ای به عنوان فرمانده جدید پایگاه میثم تمار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات