بیانیه کانون بسیج هنرمندان بیجار به مناسبت روز قدس؛

روز قدس،روز پیوند اسلام و ملت های آزاده جهان است

روزقدس ،روز پیوند اسلام و ملت های آزاده جهان است.روزی که تمام دنیای استعماری نظام سلطه احساس خطر می کنند وفروپاشی خود را متصور می شوند.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۲۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کانون بسیج هنرمندان بیجار به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نموده است.

در این بیانیه آمده است:

جامعه جهانی هر سال شاهد روزی است که انسجام عملی جهان اسلام جهت مقابله با دنیای کفر شکل میگیرد. این روز منشا و فلسفه شکل گیری آن را باید در اندیشه های ناب صهیونیسم ستیز امام خمینی (ره) مشاهده کرد .

روزقدس ، روز پیوند اسلام و ملت های آزاده جهان است. روزی که تمام دنیای استعماری نظام سلطه احساس خطر می کنند و فروپاشی خود را متصور می شوند.

به راستی که اسلام واقعی در عمل را در روز قدس و حمایت از ام القرای مسلمین جهان (بیت المقدس) مشاهده می نماییم. آنجا که مسلمانان جهان فارغ از هر رنگ و نژادی شعار اسلام , باورها و آموزه های اسلامی را سر می دهند و فریاد انزجار خود بر علیه رژیم صهیونیسم نژاد پرست سر می دهند.

در حقیقت روز قدس روز جهانی سازی اسلام است. روزی است که همه مسلمانان جهان در قبال اسلام و فلسطین احساس تکلیف نموده و دفاع از این جغرافیای اسلامی را وظیفه خود می دانند.

روز قدس به سبب اهمیت راهبردی, جایگاه خاصی در جامعه مسلمین دارد. در حقیقت روز قدس به عنوان یک خط و مشی حرکتی, نظام های دینی و اسلامی را در موضعی مقابل غرب و نظام های سکولاری قرار می دهد.

به منظور حمایت و پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های و الای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری همچنین اعلام حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین, کانون بسیج هنرمندان بیجار از اقشار مختلف مردم مسلمان و ولایت مدار به ویژه هنرمندان شهرستان دعوت می نماید تا در مراسم راهپیمایی روز قدس همسو و همگام با سایر مردم بزرگوار ایران اسلامی با حضوری فعال و گسترده شرکت نمایند وبا حضور هرچه با شکوه تر در این راهپیمایی با سردادن شعارهای اسلامی و انقلابی و ضد صهونیستی یکبار دیگر به استعمارگران اعلام نمایند که زمان استعمار و تحقیر ملت ها بسر آمده است.

ارسال نظرات