خبرهای داغ:
بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ريال؛

سبد غذایی رایگان در بین نیازمندان اهری توزیع شد

خبرگزاری بسیج: رئیس جمعیت هلال احمر اهر از توزیع سبد غذایی و بهداشتی رایگان به ارزش بیش از یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون ريال در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت این شهرستان همزمان با لیالی قدر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۰۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فیض اله محمدیان افزود: به همت جمعیت هلال احمر اهر و با مشارکت داوطلبانه خیرین 1500 سبد غذایی و بهداشتی رایگان در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اظهار داشت: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان که ارتباط نزدیکی با خیرین دارند، حلقه اتصال خیرین به افراد نیازمند را فراهم کرده و با جلب و جذب مشارکت خیرین و شناسایی افراد نیازمند با تهیه و تأمین بسته های غذایی و بهداشتی همزمان با لیالی قدر این بسته ها در بین افراد نیازمند توزیع کرده است.


به گفته محمدیان ارزش هر یک از بسته های غذایی و بهداشتی بیش از 880 هزار ريال است.

این مقام مسئول حمایت از افراد نیازمند و حل مشکلات بهداشتی و درمانی آن ها را از اولویت های شاخه جوانان داوطلبان هلال احمر عنوان و بیان کرد: در طول سال با راه اندازی اکیپ های سلامتی و ویزیت و درمان رایگان در مناطق محروم با مشارکت پزشکان خیر، کاروان نیکوکاری و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت منشآ خدمات ارزشمند در راستای تحقق این نهاد عام المنفعه شده است.

در حال حاضر بیش از سه هزار نفر عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اهر هستند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها