بیانیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم به مناسبت روز جهانی قدس؛

ما بسیجیان دنباله رو حماسه عاشورائیم و همانند...

ما بسیجیان ولایت مدار شهرستان خاتم دنباله رو حماسه عاشورائیم و همانند سرور و سالار شهیدان در مقابل ظلم خواهیم ایستاد و گوش به فرمان ولایت فقیه و امام امت سنگرهای انسانیت و شرافت را رها نخواهیم ساخت .
کد خبر: ۸۵۳۸۰۴۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با روز جهانی قدس ناحیه مقاومت بسیج خاتم بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بیش از نیم قرن است که ملت مظلوم فلسطین مورد هجمه خصمانه رژیمی نامشروع و غاصب واقع شده است. در این سال ها سردمداران سفاک و نژاد پرست صهیونیسم جهانی حتی از کشتار بی رحمانه کودکان و زنان بی دفاع هم دریغ نکرده اند .

آتش حقد و کینه ای که دود آن چشمان جامعه عرب و عیاشان بی قید آن را سوی جنایاتی عظیم کور کرده است. کور دلان غافلی که داد از اسلام می زنند و چشم مسئولیت بر یک نسل کشی آشکار می بندند . اما امام ما چشم جهانیان را باز نمود. سال 1340 اندیشه هوشمندانه امام راحل آخرین جمعه رمضان المبارک را روز جهانی قدس و روز حمایت از مظلومان فلسطین در مقابل دژخیمان پلید رژیم صهیونیستی نامیدند .

چشمان جهانیان هر ساله نظاره گر توده های عظیم انسانی در سراسر جهان است که با مشت های گره کرده حذف این غده سرطانی را از پیکر ملت های آزاده جهان خواستارند. اما امسال روح جهان اسلام آزاده است و در رمضانی خونین شاهد پرپر شدن  لاله های معصومیت و نوباوه های غیرت و شرافت هستیم.

یمن در خون گلگون جوانان خود می غلطد و دنیای عرب در سکوت خفت بار خود تنها نظاره گر این جنایات است. مردمی آزاده که امروز با استقامت و یکدلی با محوریت انصارالله از سرزمین و آرمان های اسلامی خود دفاع می کنند و زیر آتش بارهای رژیم منفور آل سعود روزها و شب ها به شهادت می رسند، مستکبران جهان با خبر می شوند که هنوز جبهه مقاومت زنده است و هنوز ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی به تبعیت از امام و مقتدای خود درتمام صحنه های انقلاب به خصوص روز جهانی قدس حاضر می شوند تا با حضور گرم و میلیونی خود مشتی بر دهان مستکبران جهان بکوبند.

 امروز هم جامعه بسیجی ولایت مدار شهرستان خاتم به تأسی از امام عزیزمان گوش به فرمان ولی امر مسلمین و همراه با جامعه بسیج کشور در یک اجتماع دشمن شکن ندای برائت از دشمنان کور دل که همه دنیا را برای خود  می خواهند سر خواهند داد.ما دنباله رو حماسه عاشورائیم و همانند سرور و سالار شهیدان در مقابل ظلم خواهیم ایستاد و گوش به فرمان ولایت فقیه و امام امت سنگرهای انسانیت و شرافت را رها نخواهیم ساخت .

ارسال نظرات