خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران:

فرصت های معنوی شب های قدر را مغتنم بشماریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: شبهای قدر جزء والاترین لحظات عمریک انسان است که اگر به اندازه ادراک وتوان خود از این خوان کرم الهی بهره ای ببرد می تواند سعادتمند گردد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۲۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام اسلام حلمی در مراسم آموزش ترجمه ودرک مفاهیم قرآن کریم پایوران سپاه چالدران ضمن اشاره برفضیلت های شب های قدر ولزوم بهره گیری از لحظات نورانی این لیالی گرانقدر گفت: شب های قدر برهیچ کسی به غیر از خداوند متعال مشخص ومحرز نیست ولی نشانه هایی از شب قدر ذکر شده است .

وی افزود: در اکثر احادیث بر کیفیت شب قدر تاکید شده است و تمامی مقدرات در شبی که به عنوان شب قدر منظور می گردد تعیین می شود وهر امری مقدر شود به وقوع پیوستن آن حتمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران ادامه داد: لیالی قدر بهترین لحظات عمر در جهت وصل شدن برحضرت حق تعالی می باشد که این با اخلاص درعمل بوجود می آید نه با زیادی دعا ها .

حجت الاسلام حلمی همچنین با اشاره بر شخصیت نورانی حضرت امیر المومنین علی (ع) اضافه کرد: خدا را شاکر هستیم که در جهت رسیدن به خودش چنین حبل المتین های محکمی را در سر راه ما قرار داده تا با توسل کردن بردامان مطهر ائمه معصومین بتوانیم راه سعادتمندی را در پیش بگیریم ودچار لغزش در تاریکی ها نگردیم.

این مقام بیان کرد: در این شب های نورانی که تا صبحگاهان فرشتگان بر بندگان مومن الهی سلام ودرود می فرستندباید دست به دامان حضرت صاحب الزمان (عج) گردیم وبرای تعجیل در ظهورشان دعا کنیم چراکه ایشان همیشه در حال دعا کردن برای ما هستند .دراین لیالی مغفرت برای همدیگر دعا می کنیم وشفای همه مریضان امت اسلام را از درگاه خداوند متعال می خواهیم وپیروزیی نهایی امت اسلام را بر جبهه شوم کفر ونفاق از باریتعالی مسئلت می نماییم.

ارسال نظرات