خبرهای داغ:
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد

ضرورت ساخت المان فاخر و سردیس شهدای خلبان در همدان

رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر ساخت المان فاخر و سردیس شهدای خلبان و نصب آن در محل مناسب شهر همدان تاكید كرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۹۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی رضایی امروز در جلسه كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا كه با حضور نماینده فرماندهی پایگاه نوژه برگزار شد، با بیان اینكه حضور نیروی هوایی در عرصه های مختلف مایه مباهات بوده است، اضافه كرد: شهدای نیروی هوایی در دوران سخت جنگ تحمیلی از عظمت، شرافت و تمامیت ارضی و حاكمیت دینی دفاع کرده و بر این اساس زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا وظیفه است.

وی تاكید كرد: باید به روشهای مختلف سبك زندگی و رشادتهای شهدای نیروی هوایی و خلبانان ایثارگر در جامعه به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت پویا نگه داشته و در رواج آن كوشید.

رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اظهار كرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای خلبان باید ضمن طراحی و ساخت المان و سردیس های این شهدا آنها را در محل های مناسب نصب كرد و معابری را به نام این شهدا مزین کرد.

رئیس كمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به جایگاه ارزشی شهدا تاكید كرد: باید المان فاخری از شهدای خلبان طراحی و در نقطه مناسبی از شهر نصب کرد كه علاوه بر اینكه معرف شهدای شهر همدان است معرف استان نیز باشد.

كامران گردان با اشاره به رشادتهای شهدای نیروی هوایی پایگاه نوژه اظهار كرد: می توان از معابر سطح شهر نیز برای نامگذاری شهدای خلبان استفاده كرد.

رئیس كمیسیون بودجه، حقوقی و امور اداری شورا نیز به نقش آفرینی پایگاه نوژه در دوران دفاع مقدس اشاره كرد.

حسین قراباغی گفت: باید با ارزش نهادن به جایگاه شهدا در كار فاخر و ارزشمند برای نامگذاری مكانهایی ویژه شهدای خلبان اقدام كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات