خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد

کاهش 80 درصدی وقوع جرم در ماه مبارک رمضان در ملایر

فرمانده نیروی انتظامی ملایر از کاهش 80 درصدی وقوع جرم در ماه مبارک رمضان در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۲۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، ترک‌نیا در جلسه ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان ملایر اظهار داشت: در راستای امر به معروف آموزش فرهنگی در مساجد در باب ماهواره انجام می‌شود و هر شب یکی از افسران با حضور در یکی از مساجد برای مردم کلاس آموزشی برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی بطور مستقیم امر به معروف و برخورد فرهنگی است که هم اکنون در سطح شهرستان در حال اجراست.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تاکنون با 70 نفر روزه‌خوار برخورد و به دادسرا معرفی شده‌اند و 7 مورد مغازه متخلف نیز تعطیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات افسران مبارزه با جنگ نرم مقابله با ماهواره نیز به نیروی انتظامی محول شده است، گفت: در این رابطه نیز یک خاور حامل 5 هزار گیرنده و لوازم ماهواره در ملایر توقیف شده است.

ترک‌نیا تصریح کرد: کشف و دستگیری 3 مرکز فساد و فحشا، کشف 8 هزار سی‌دی غیرمجاز که در محل تردد جوانان و خانواده بوده، دستگیری 304 مورد مفاسد اجتماعی نیز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

وی با اشاره به کاهش 80 درصدی وقوع جرم در ماه مبارک رمضان در ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این زمینه وضعیت خوبی را در شهرستان ملایر شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر بیان داشت: کشف 952 لیتر مشروب داخلی، 15 بطری مشروب خارجی، کشف 342 قطعه عکس مستهجن، جمع‌آوری 50 مانکن غیرمجاز، آموزش همگانی 260 مورد از همشهریان و کشف لابراتوارساخت مشروب نیز از دیگر اقدامات ما بوده که در این خصوص نهادها و سازمان‌ها و دادستان ملایر همکاری خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات