معاون کمیته امداد استان یزد:

۱۲ هزار حامی از ایتام کمیته امداد یزد حمایت می‌کنند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از حمایت ۱۲ هزار حامی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۷۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مهدی حجازی مهریزی در دومین نشست هم‌اندیشی حامیان و فعالان طرح اکرام و محسنین با اشاره به اهمیت حمایت از ایتام، اظهار داشت: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به ایتام و حمایت از آنها دارد.

وی با تاکید بر اینکه طرح اکرام ایتام از جمله موفق‌ترین طرح‌های حمایتی کمیته امداد یزد بوده، خاطرنشان کرد: با توجه به نوع دوستی مردم استان یزد، استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: در این طرح، خیران و نیکوکاران با مشخص کردن یک یا چند تن از ایتام، اقدام به پرداخت هزینه‌ای در حمایت مادی و معنوی از وی می‌کنند.

حجازی بیان کرد: طرح اکرام ایتام در یزد هر سال شاهد رشد روز افزون حضور خیران است به گونه‌ای که الان بیش از 12 هزار نفر از خیران استان یزد، حامی ایتام هستند.

وی با تاکید بر اینکه سعی شده بیشترین میزان اعتماد‌سازی در ارتباط با این طرح در بین مردم انجام وشد، خاطرنشان کرد: میزان حضور خیران در این طرح همچنان در حال افزایش است و با توجه به قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان، میزان عضویت خیران دیگر و حمایت از ایتام در یزد گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات