خبرهای داغ:

جلسه برقراری امنیت کوچ عشایر در شهرستان خوي برگزار شد

در راستاي برقراري امنیت کوچ عشایر بخش قطور شهرستان خوي جلسه هماهنگي به همت عمليات حوزه شهيد نصيري سپاه خوي با حضور فرمانده گردان 306 مالک اشتر وسران عشایر ،رئیس شورای بخش وشهرداری شهر قطور وتعدادی ازدهیاران بخش برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۴۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، جانشین حوزه شهید نصیری قطور ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تشریح وتوجیه مقوله برقراری امنیت کوچ عشایر وییلاقات گفت: عشایر قشر کم توقع و کم هزینه، اما مولد در دامداری هستند.

مهدي خليلي خاطر نشان كرد: عشاير غيور ايران اسلامي در مبارزه با طاغوت و نیز دفاع از میهن اسلامی با تقدیم یک هزار و 200 شهید، نشان دادند که حامی وطن اسلامی هستند.

وي همچنين در بحث تولیدات کشاورزی و دامی عشایر را خط مقدم تولید در فضای کشور دانست و افزود فعالیت اقتصادی عشایر باید از وابستگی به دام خارج شود و تولید در زمینه های که با استعداد عشایر هماهنگی دارد، صورت پذیرد .

فرمانده گردان 306 مالک اشتر نيز در ادامه عشاير را مظهر غيرت و آزادگي دانست و گفت: جايگاه عشاير در كشور بر هيچكس پوشيده نيست و بايد تلاش كنيم با برنامه ريزي دقيق جايگاه واقعي اين قشر را معرفي نماييم.

برادر بسيجي محراب رسولی تصريح كرد: عشایر در بحث نظم و آرامش و امنیت درکشور با موقعیت زندگی کوچ نشینی ، سهم بسزایی در تامین امنیت نقاط کم رفت و آمد دارند.

وي ادامه داد لذا بر ماست تا در مسير كوچ عشاير امنيت را برقرار نو همچنين در راستاي ارتقاي روحيه نشاط عشاير برنامه های فرهنگی متنوعی براي عشاير برگزار نماييم.

ارسال نظرات