خبرهای داغ:

سركشي مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوي از گردان301

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوي، ضمن سركشي از گردان شهيد301 درستي، وپايگاه عملياتي قزل آغل، از نزديك در جريان برنامه هاي اجرايي ماه مبارك رمضان و امورات گردان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۳۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوي در اين سركشي گفت: خداوند متعال همه اسباب کار را در ماه رمضان برای پالایش روح و روان از آلودگی‌ها فراهم کرده و با لطف و رحمت مخصوص خویش همه راه‌ها را در راستای تهذیب نفس و صفای باطن و تکامل معنوی گشوده است.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: در اين صورت(تهذيب نفس و پالايش روح و روان) است كه خلق انسان، نیکو می شود، ضعف های اخلاقی او از میان می رود و کمترین پاداش آن دست یابی به بهشت پروردگار خواهد بود.

همچنین فرماندهان و كاركنان، در يك نشست صميمي با مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي دیدگاه ها و مشکلات خود را بيان نموده و راهکارهای مناسب از سوی مسئول نمایندگی ولي فقيه در سپاه خوي به آنان ارائه گردید.

گفتني است، نحوه برگزاري كلاسهاي قرآن توسط مسئول عقيدتي سياسي و نحوه فضا سازي پايگاه هاي عملياتي و منطقه قطور از سوي مسئول روابط عمومي نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي، مورد بازديد قرار گرفت و نكات مهم ارائه شد.

ارسال نظرات