به میزبانی سپاه استان زنجان؛

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح برگزار شد

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح به میزبانی سپاه استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۰۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ محفل انس با قرآن نیروهای مسلج استان زنجان با حضور جمعی از فرماندهان این سه نیرو در حسینیه سپاه استان زنجان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در این محفل ضمن تبریک به مناسبت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: قرآن کریم روشنگر راه همه انسان‌ها است و توجه به آن موجب رسیدن به سعادت می شود.

وی با اشاره به چهار مرحله رسیدن به راه سعادت اضافه کرد: برای نیل به سعادت ابتدا باید به موعظات قرآن گوش فرا داد و روح را بر اساس آن پاکسازی کرد.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه با طی این مراحل راهیابی به مقصود و در نتیجه هدایت حاصل می شود، بیان کرد: اگر کسی آیات قرآنی را شنیده و در آنها تامل کند با پاکسازی روح خود در مسیر هدایت قرار خواهد کرد.

وی با اشاره به داستان حضرت یعقوب و حضرت یوسف (ع) بیان کرد: شفای چشم حضرت یعقوب از عشقی بود که به فرزندش داشت، پس ما نیز باید با عشق قرآن بخوانیم تا در ما تاثیر گذارد.

حجت الاسلام متین با تاکید بر اینکه صرف نشستن در محافل قرآنی و قرآن خواندن موجب هدایت نمی شود، تصریح کرد: ما باید به سراغ قرآن صامت رفته و از قرآن ناطق نیز پیروی کنیم.

وی با اشاره به زمان حیات امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: ایشان قرآن ناطق بودند، اما مردم از ایشان پیروی نکردند و اتفاقات آن زمان رخ داد.

گفتنی است، هر هفته پنج شنبه محفل انس با قرآن در حسینیه سپاه استان زنجان برگزار می شود که این هفته این محفل با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی، فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان؛ رئیس عقیدتی سیاسی ارتش استان، معاون صدا و سیمای مرکز زنجان و .... جمعی از مسئولان نیروهای مسلح استان برگزار شد.

ارسال نظرات