خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده؛

امام حسن مجتبی(ع) الگوی رفتاری و اجتماعی در جامعه اسلامی قرار گیرد

به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) مراسمي تحت همين عنوان با حضور گسترده نيروهاي رسمي و وظيفه سپاه شهرستان نقده در حسينه امام خميني (ره) اين سپاه برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۹۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نقده ضمن برشمردن برخی از ویژگی‌های آن امام بزرگوار گفت: امام حسن مجتبی(ع) باید الگوی رفتاری و اجتماعی در جامعه اسلامی ما قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسن اصغري، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) که در این حسينيه سپاه برگزار شد، ضمن برشمردن برخی از ویژگی‌های آن امام بزرگوار گفت: امام حسن مجتبی(ع) باید الگوی رفتاری و اجتماعی در جامعه اسلامی ما قرار گیرد.

وی به علت نامگذاری امام به کریم اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: در عرب به کسی که تمام شرایط و حسنات در جامعه را داشته باشد، کریم اهل بیت(ع) گفته می‌شود که امام حسن مجتبی(ع) نمونه‌ای کاملی بود که از لحاظ فضل و کرم دو بار در طول عمر خوب کل اموالش را به فقرا بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده در ادامه به تفسیر آیاتی از سوره تغابن پرداخت گفت: امام صادق(ع) در رابطه با مصیبت‌هایی که به مؤمنان می‌رسد می‌فرماید: مومن، متدین نیست مگر اینکه مصیبت کوچکی به او برسد و لو خار رفتن در دست او یا ناراحتی کوچک دیگری باشد که در غیر این صورت باید در ایمان او شک کرد.

در پايان مراسم فوق با مديحه سرايي مداح اهل بيت عصمت و طهارت سرهنگ دوم پاسدار امير شريفي خاتمه يافت.

ارسال نظرات