خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

یکی از راهکارهای مهم در بهره‌مندی از فرهنگ قرآن انس با قرآن می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: یکی از راهکارهای مهم در بهره‌مندی از فرهنگ قرآن انس با قرآن می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۸۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص انس با قرآن گفت: اساس قرآن با توجه به اذعان آیات قرآن کریم، همان هدایت و راهنمائی می‌باشد و این راهنمائی و هدایت لازمه‌اش توجه و انس بیش از حد به قرآن کریم می‌باشد.

حجت الاسلام حیدر کوثری با اشاره به اینکه دین مقدس اسلام، به قرآن کریم به عنوان بزرگ‌ترین کتاب آسمانی ما مسلمانان بسیار اهمیت داده است افزود: باید توجه داشت که انس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره‌ی خود و هم موجب پاداش اخروی خواهد شد. در حقیقت این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌آید که به همین جهت است که معجزه‌ی جاوید اسلام شمرده شده است.

وی تصریح کرد: انس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه‌ی اسلامی است و جزء جدایی ناپذیر دین و ایمان انسانی است زیرا پذیرفته نیست کسی ادعای پیروی از قرآن داشته باشد، اما انسی با آن نداشته باشد، و از آن بهره نگیرد، نه بخواند، نه بدان عمل کند، و چه بسا شناختی نیز از آن نداشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در پایان سخنان خود گفت:خدای تبارک و تعالی قرآن کریم را به عنوان برترین کتاب جامع ما مسلمین دارای بزرگی و عظمت والا شمرده است آن چنان که انبیاء خویش را تعظیم کرده است بنابراین به ضرس قاطع و جامع باید بیان کنیم که قرآن کریم از آن چنان جایگاهی برخوردار است که بهترین و شیواترین کتاب‌ها برای راهنمائی و هدایت انسان‌ها به شمار می‌آید.

گفتنی است در پایان مراسم به چند تن از پایوران هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.

ارسال نظرات