خبرهای داغ:

نشست صمیمی فرماندهان پایگاه های تابعه با فرمانده حوزه ربط سردشت برگزار شد

به همت حوزه امام علی ( ع ) شهر ربط و در ر راستای تعمیق نشست های صمیمی بین فرماندهان پایگاه ها، نشست صمیمی فرماندهان با فرمانده حوزه ربط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۷۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربي، در این نشست صمیمی سروان پاسدار سید صابر فاطمی فرمانده حوزه ربط ضمن تببیین شاخصه های عملکرد پایگاه ها در زمینه های اعتلاء و ارتقای دانش سازمانی و فرهنگ دینی و ارزشی گفت: داشتن نگاه مرز شکنی دانش و استفاده از ظرفیت و توان بسیجیان جهت بازاندیشی در محورها و موضوعات، جایگاه فرهنگ دینی و ارزشی و همچنین بصیرت و تربیت اسلامی از اولویت برنامه های ابتکاری پایگاه مقاومت بسیج درسال جاری می باشد.

وی در ادامه وحدت رویه بین بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها را در توانمند سازی و توسعه پایگاه های مقاومت ضروری دانست و گفت: نامگذاری سال جدید به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری را یک شعار ارتباط محور است که امیدواریم در سایه این همدلی منشا خیر باشیم.

وی در آخر سپاه و بسیج را حافظ نظام و انقلاب عنوان کرد و تاکید داشت بسیج و سپاه در صحنه‌های دفاع مقدس و انقلاب همواره از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌ و در برابر آسیب‌ها نظام را حفظ کرده‌اند.

ارسال نظرات