برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان های استان در ماه مبارک رمضان

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس گفت: محفل انس با قرآن در سراسر شهرستان های استان با حضور قاری ممتاز مصری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۱۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید قاسم هاشم پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در عصر شبیخون فرهنگی و در زمانه ای که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال سست نمودن ایمان مردم و تضعیف ارزش های دینی هستند تمسک جستن به قرآن کریم بهترین راه مقابله با این هجمه فرهنگی است.

وی همچنین افزود: با توجه به اوضاع کنونی پناه بردن به قرآن کریم و برگزاری محافل انس با قرآن در تعمق معنویت جامعه نقش به سزایی را می تواند داشته باشد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس از برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان های استان کردستان خبر داد و گفت: معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان های این استان در ماه پر خیر و برکت رمضان کرده است.

وی در پایان افزود: این محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و همچنین قاری ممتاز جهان اسلام"رضا جمعه منصور" در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

سلمان روحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در سخنانی از حضور بیش از 5000 نفر از قرآن دوستان شهرستانهای بانه، سقز و دیواندره درمحافل انس با قران کریم با حضور قاری برجسته مصری استاد رضا جمعه منصور خبر داد.

وی گفت:در اولین روز حضور قاری برجسته مصری استاد رضا جمعه منصور در استان کردستان، محافلی در شهرستان های بانه، دیواندره و سقز برگزار شد.

روحی ادامه داد: خوشبختانه برگزاری این محافل انس با قرآن با استقبال بانوان و آقایان و بالاخص کودکان و نوجوانان این سه شهرستان مواجه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان قرآن را مایه رحمت الهی و برکت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری محافل انس با قران موجب توسعه فرهنگ قران و نزدیکی هرچه بیشتر جوانان به قرآن خواهند شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان ضمن دعوت از حضور مردم شریف استان در سایر محافل انس با قرآن کریم با حضور این قاری برجسته مصری گفت: روز گذشته 9 تیرماه نیز دو محفل بزرگ انس با قرآن کریم بعد از نماز ظهر در  مسجد قرآن متبرکه نگل وبعد از نماز عصر مسجد جامع مریوان برگزار شد.
ارسال نظرات