خبرهای داغ:
مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه رزن خبر داد

برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در 28 پایگاه بسیج رزن

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه رزن گفت: طرح جوانه های صالحین به همت تربیت آموزش سپاه ناحیه رزن در 28 نقطه از شهرستان رزن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۸۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
حجت الاسلام جمشید پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن از آغاز به‌کار طرح جوانه‌های صالحین در 28 نقطه از شهرستان رزن خبر داد و افزود: این طرح تابستان سال گذشته نیز در 12 نقطه با ظرفیت 800 نفر در رزن برگزار شد.

وی تصریح کرد: امسال نیز با افزایش چشمگیری در 28 نقطه از شهرستان که 6 مورد آن در سطح شهرها و 22 مورد آن نیز در سطح روستاست فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: فصل تابستان یک فرصت عالی برای فعالیت‌های تربیتی و جذب جوانان و نوجوانان به پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

وی تأکید کرد: اجرای این طرح فرصتی است تا جوانان با معارف دینی اسلام و اهل بیت(ع) آشنا شوند به ویژه در این برهه از زمان که دشمنان با تمام قوا برای به انحراف کشاندن اعتقادات جوانان ما کمر همت بسته‌اند.

جشیدپور با بیان اینکه امید است اجرای این طرح گامی موثر در راستای نابودی نقشه های دشمنان باشد، گفت: بهترین و امن‌ترین مکان در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان بسیج است و هر چه جوانان ما به سمت بسیج سوق پیدا کنند به همان اندازه از فساد و تباهی دور خواهند ماند.

وی ابراز داشت: این طرح برای تمام سطوح سنی خواهران و برادران با اولویت جوانان و نواجوانان در نظر گرفته شده و از طریق سایت صالحین و نصب پلاکارد و بنر در سطح شهر ها و روستاها اطلاع رسانی های لازم انجام شده است و در حال حاضر نیز نام‌نویسی ادامه دارد وعلاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه رزن با اشاره به دیگر برنامه و کلاس‌های در نظر گرفته شده گفت: کلاس‌های متنوع آموزش خیاطی و گلدوزی مختص خواهران و کلاسهای آموزش کامپیوتر، کمک های اولیه، شنا و خوشنویسی، آموزشهای نظامی، احکام، حفظ و قرائت قرآن، مسابقات فوتبال، والیبال و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شروع این طرح با ماه مبارک رمضان مقارن شده بنابراین بیشتر برنامه‌ها حول محور مباحث قرآنی است بعنوان مثال طرح قرآنی 1449حفظ سوره یس، محافل انس با قرآن وهمچنین طرح با شهدا در ضیافت نور را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات