عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

رسانه‌ها حامیان داعش در دنیا را رسوا کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه داعش می‌خواهد با بزرگنمایی جنایات، خود را بزرگ و قدرتمند نشان دهد، گفت: رسانه‌ها باید حامیان داعش را در دنیا رسوا کنند. ..
کد خبر: ۸۵۳۴۱۸۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی طاهری اظهار داشت: هدف داعش از پخش تصویر جنایات نوعی ایجاد وحشت است وقتی این صحنه‌‌ها رخ می‌دهد تعداد معدودی حضور دارند اما می‌خواهند با تبلیغات آن صحنه‌ها و بزرگنمایی جنایات، خود را بزرگ و قدرتمند نشان دهند البته این اقدام خودبه‌خود نفرت نسبت به آنها را نیز در میان مردم دنیا ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی آنها این جنایات را نشان می‌دهند ما باید از طریق رسانه‌ها حامیان آنها را به دنیا معرفی و رسوا کنیم چراکه پشت صحنه آنها کشورهایی هستند که تجهیزات را در اختیارشان قرار می‌دهند اخیراً نیز چند نفر از صهیونیست‌ها با تن کردن لباس داعش و به دست گرفتن پرچم آنها در واقع حمایت خود را از آنها نشان دادند لذا می‌توانیم از تبلیغات آنها به نفع شناساندن حامیان آنها استفاده کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: در کنار آن اقدامات نظام جمهوری اسلامی هم در مقابله با داعش و اطلاع‌رسانی درباره ماهیت آنها باید با شدت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند تا شر این انسان‌‌نماهای پلید از سر بشریت کم شود. نکته مهم این است که نباید صرف اطلاع‌رسانی درباره اقدامات داعش موجب ایجاد وحشت بشود بلکه فقط ماهیت را نشان داده و نفرت عمومی را نسبت به آنها برانگیزد.

وی درباره ایجاد موج اسلام‌ستیزی در میان مردم منطقه و جهان بر اثر فعالیت‌های داعش افزود: داعش چند هدف را تعقیب می‌کند اول اینکه عالم اسلام را به جان هم بیندازد دوم نابود کردن ظرفیت جوانان مسلمان است که می‌توانست در خدمت اسلام و جهاد واقعی در راه حق به کار گرفته شود سوم نشان دادن چهره خشن و بی‌منطق از اسلام است، هدف آنها اسلام‌هراسی است که متاسفانه توانسته‌اند تا حدودی موفق شوند، هدف بعدی جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا است از آن‌جا که نظام ما به مردم مظلوم برای مقابله با داعش کمک کرد همه اعتراف می‌کنند که جمهوری اسلامی به عنوان ناجی ملت‌های مظلوم معرفی شده و ان‌شاءالله فتنه و شر این گروه‌ها به خودشان بازگردد.

ارسال نظرات