گودرزی:

میز آمریکا خالی‌تر از آن است که به انقلاب ضربه بزند

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه آمریکا میزش خالی‌تر از آن است که بتوانند به انقلاب ضربه بزنند، گفت: شناخت نادرست اندیشه‌های امام(ره) انحرافات سال ۸۸ را بوجود آورد.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۳۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: امروز رسالت دانشجویان درک صحیح اندیشه‌های امام(ره) و انتقال آن به نسل‌های آینده است.
 سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور یکی از مصادیق تقوای جمعی مد نظر مقام معظم رهبری را طلب مغفرت و دعا برای هم بخصوص در ماه مبارک رمضان توصیف کرد و افزود: از پارسال عنوان دوره‌های آموزشی بسیج دانشجویی مزین به نام خط امام(ره) شد تا دوره‌های آموزشی که بصورت متمرکز در سازمان و همچنین در نواحی انجام می‌گیرد در راستای راه و روش مکتب امام خمینی(ره) باشد.
گودرزی به برگزاری مراسم 14 خرداد امسال اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این مراسم تأکید فراوانی روی بحث تحریف سخنان امام خمینی(ره) داشتند و در این خصوص مطالب ارزنده‌ای ایراد فرمودند.
 وی به مباحث مبنایی در خصوص خط امام(ره) پرداخت و در مورد اهمیت زنده نگه داشتن مکتب امام(ره) گفت: بعد از گذشت سالها هنوز هم ما نیاز به یادگیری مفاهیم انقلاب داریم تا بتوانیم آرمان‌های انقلاب را به پیش ببریم.
 سرپرست سازمان بسیج دانشجویی امام خمینی(ره) را بنیانگذار انقلاب معرفی کرد و افزود: ما هر چه داریم از مجاهدت ایشان و یارانشان است که عرصه مجاهدت را درنوردیدند.
گودرزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) هویت ما است، افزود: خط اندیشه و اصول و مرام امام خمینی(ره) باعث شد تا امروز نیز همچنان محکم و استوار روی بتوانیم روی چارچوب‌های نظام بایستیم و در این راه هزینه‌های سنگینی نیز داده شده است.
 سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اگر بخواهیم بدانیم که حرف چه کسی درست است مراجعه به آثار آمام(ره) تعیین کننده است.
گودرزی بهترین معیار برای انتخاب گزینه سازش یا جنگ با آمریکا را مراجعه به بیانات امام خمینی(ره) که در 21 جلد در صحیفه نور آورده شده است دانست و گفت: مردم باید بدانند در کجای کار قرار دارند، اکنون در بحث اوضاع اقتصادی و فرهنگی حرف های زیادی وجود دارد که بهترین معیار برای تشخیص حق از باطل تنها مراجعه و تطبیق دادن موضوع با سخنان امام خمینی(ره) است.
وی ادامه داد: کسی که انقلابی است و می‌خواهد انقلابی بماند باید به این اصول برگردد چونکه هرچه جلوتر برویم پیشرفت‌ها هم بیشتر می‌شود پس دشمنی‌ها و تحریف‌ها ضربه زننده خواهند شد.
 سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه روند استحاله نسل سوم و چهارم انقلاب با تحریف سخنان امام(ره) از چند سال پیش شروع شده‌است از نسل کنونی بعنوان نسل واسط نام برد و افزود: من و شما با درک صحیح انقلابیون و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی می‌توانیم مفاهیم و ارزش‌های بدست آمده را به درستی به نسل‌های بعد منتقل کنیم چونکه ما دسترسی به نسخه اصلی داریم پس وظیفه حساسی نیز داریم تا با انتقال درست این آرمانها بتوانیم رسالت خود را به سرانجام برسانیم.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی اندیشه امام خمینی(ره) را متبلور شده در اندیشه امام خامنه‌ای دانست و گفت: مقام معظم رهبری با الهام از همین اندیشه همچون سدی محکم محافظ نقلاب در برابر دشمنان اسلام است.
 گودرزی با اشاره به 36 سال رشد و مجاهدت فرزندان این خاک گفت: کسانیکه بیرون از مرزها نشسته‌اند با مشاهده این همه هجمه که بر سر ایران ریخته شده است پیشرفت‌های ایران را شبیه به معجزه می‌دانند.
 وی وجود مشکلات بر سر راه ایران را امری طبیعی دانست و افزود: دشمنان اسلام با همه هجمه‌هایشان نتوانستند امام را تحریف کنند و ما نیز نباید اجازه بدهیم سر سوزنی از آرمان های انقلاب کاسته شود.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور رسالت سنگین دانشجویان امروزی را یادآور شد و ضمن معرفی این دانشجویان بعنوان آینده انقلاب، آنها را تربیت کننده نسل های 7 و 8 انقلاب برشمرد.
گودرزی با بیان اینکه امام(ره) عبایی از گفتن تشکیل حکومت اسلامی در سراسر جهان نداشت گفت: فلسفه وقوع انقلاب اسلامی در ایران رفع ظلم در جهان است و طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب هر جا ظلمی است ما هم هستیم و این به پشتوانه معارف عمیق اسلام است.
وی اساس اسلام را احساس مسئولیت دانست و گفت: مسلمانی فقط در نماز و روزه نیست و اسلام دین اجتماعی است.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه هر چه داریم از امام(ره) و راه و خط ایشان است گفت: وظیفه ما این است که شناختمان دقیق باشد تا کسی جرأت تحریف نداشته باشد و کسی که بخواهد به دنبال تحریف برود در واقع خودش را ضایع خواهد کرد.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اگر نقش مردم در حاکمیت کشور پیاده شود دموکراسی غربی به گرد جمهوری اسلامی هم نخواهد رسید گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و جامعه است.
گودرزی به نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و افزود: بسیج یعنی نقش مردم در حاکمیت پر رنگ دیده شود و هر کس این نگاه را دارد و دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است و ما بعنوان بسیجی وظیفه داریم فهم دقیق از ولایت داشته باشیم تا بتوانیم دنبال آن را در جامعه پیاده کنیم.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مذاکرات هسته‌ای پرداخت و گفت: در این  20ماه اخیر مذاکرات، برای اولین بار در 35 سال گذشته مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کردیم.
 گودرزی ادامه داد: اگر مروری بر اتفاقات گذشته داشته باشید و سخنان اوباما را دنبال کنید، خواهید فهمید که برخلاف ادعاهای مطرح شده آمریکا، میزشان خالی‌تر از آن است که به انقلاب ضربه بزنند و گزینه‌هایی را هم که تا کنون معرفی کردند، جواب نداده است.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه استکبار در کوتاه مدت تمام تلاش خود را روی 2 گزینه تحریم داخلی و بحرانی کردن منطقه به کار گرفته تا با به هم زدن محور مقاومت توان ایران را فرسایش دهد، گفت: داعش به منظور تحلیل قدرت ایران در عراق، یمن و سوریه ایجاد شده تا ایران از مدیریت جهان اسلام و بیداری اسلامی باز بماند.
گودرزی کلید موفقیت در مذاکرات را در دیدن واقعیات دانست و گفت: اگر تیم مذاکره کننده با چشمان باز دست برتر در منطقه را ببینند آن وقت مذاکرات با روند دیگری به جلو خواهد رفت.
وی در این زمینه 3 وظیفه را متوجه دانشجویان بسیجی دانست و گفت: تریبون، قلم و بیان ابزارهای مبارزه با دشمن اصلی یعنی آمریکا است و دانشجویان باید در این زمینه بتوانند بدعهدی، بی صداقتی و بی منطقی آمریکا را به همه منتقل کنند تا حتی کسانی که می‌گویند سعادت ما در گرو رابطه با آمریکا است پی به نیات پلید دشمن ببرند.
وی زیر ساخت‌ها را در کنار مفاسد اقتصادی جدی ترین مسئله کشور دانست و از اقتصاد مقاومتی بعنوان راهکار حل مسائل کشور نام برد و گفت: راهکار حل مسائل در اقتصاد درون زا است.
 وی با بیان اینکه دانشجویان نباید اجناس خارجی بخرند از دانشجویان خواست تا با تشکیل کمپ‌های اقتصاد مقاومتی به جنگ اقتصادی بروند.
 وی از کمپین هر دختر ایرانی یک جهیزیه ایرانی بعنوان کار خلاقانه در جنگ اقتصادی نام برد و از عموم مردم خواست تا با خلاقیت و ابتکار در این زمینه قدم بردارند.
 سرپرست سازمان بسیج دانشجویی در پایان سخنان خود با بیان اینکه ما تیم مذاکره کننده را خائن نمی‌دانیم گفت: مسئولان تیم مذاکره کننده طبق بیانات مقام معظم رهبری افرادی مومن، متدین و شجاع هستند و بیانیه‌های صادر شده از سوی سازمان بسیج دانشجوی نیز موید این گفته‌ها است.
ارسال نظرات