خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه قهاوند:

جوانه های صالحین بستری برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه قهاوند گفت: هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین فراهم ساختن بستری برای بالندگی کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۴۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند، حجت الاسلام بهزاد یوسفی با اشاره به آغاز طرح جوانه های صالحین اظهار داشت: در این طرح برنامه هایی از قبیل روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ، آموزش نماز، حفظ سوره هایی از قرآن، محفل انس با قران کریم و برخی برنامه های فرهنگی و مذهبی دیگر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه در دو بازه یکی از 25 خرداد ماه الی 26 تیرماه در ماه مبارک رمضان و از 26 تیرماه تا پایان شهریور ماه برگزار می شود.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه قهاوند در خصوص اهداف جوانه های صالحین نیز گفت: این طرح بیشتر در راستای غنی سازی اوقات کودکان و نوجوانان و سایر بسیجیان تدارک دیده شده و در زمینه فرهنگی، دینی، مذهبی و بصیرتی کار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در سن رشد وتاثیرپذیری هستند در صورت نبود برنامه‌های مفید و مفرح به سوی برنامه های دیگر کشیده شده و استعداد خود را در زمینه های نامناسب به هدر می دهند برنامه هایی برای این قشر مفید است مانند برنامه های ورزشی، تفریحی، معنوی و فرهنگی که قدرت جذب به سوی خدا و بازدارندگی از جبهه مقابل را داشته باشند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین تشکیل و تقویت، تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است تا جوانه های صالحین با نقش آفرینی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... به فردی بالنده تبدیل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات