امام جمعه هرات:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی صحیح است/ خیرین به ساخت مصلای هرات کمک کنند

امام جمعه هرات گفت: مبارزه با مواد مخدر در کشور احتیاج به برنامه ریزی دقیق دارد.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۲۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه اول به تفاوت بین انسان معصیت کار و انسان مومن  پرداخت.

حجت الاسلام محمد رضایی مال و فرزند را وسیله آزمایش انسان عنوان و اظهارداشت:این پول و مالی که در اختیار ما قرار داده شده خداوند به این وسیله می خواهد ما را مورد آزمایش قرار دهد لذا باید برنامه ریزی داشته باشیم تا از این آزمایش سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه هرات گفت : انسان های بخیل تمایلی برای انفاق کردن مال خود ندارند و جلوی کسانیکه که میخواهند مال خود را انفاق کنند میگیرند و با حرفهایشان مانع کار آنان می شوند.

خطیب نماز جمعه هرات به سالروز مبارزه با مواد مخدر اشاره و گفت: بیشتر صحبت های که در باب مبارزه با مواد مخدر گفته میشود در حد یک شعار است و هنوز جامعه عمل به خود نگرفته است.

وی خواستار مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر شد.

رضایی گفت: جهان امروز با گرفتاری ها و بحران های مختلفی روبروست که از جمله آن می توان به بحران فقر، حملات هسته ای و بحران های زیست محیطی اشاره کرد و در این راستا آنچه که امروز بیشتر از همه باعث نگرانی است مواد مخدر و مشکلات ناشی از آن است.

خطیب نماز جمعه هرات تاکید کرد: تنها را مقابله و مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی صحیح و انجام سرمایه گذاری های لازم در این بخش است.

حجت الاسلام رضایی به سالروز ترور نا فرجام مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد : دشمنان کور دل از هیچ تلاشی برای نابودی جمهوری اسلامی ایران دست برنمیدارند . و در هرزمان به دنبال ترور شخصیت های بزرگ و انقلابی ایران هستند

رضایی در پایان به پروژه نیمه تمام مصلی هرات اشاره و از خیرین خواست  با مسولین بخصوص فرماندار همکاری کنند تا هرچه زودترمصلی ساخته شود .

ارسال نظرات