عضویت بیش از یک هزار دانش آموز استان در طرح آیه های تمدن

مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی کردستان از عضویت بیش از یک هزار دانش آموز استان در طرح آیه های تمدن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۹۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: طرح آیه های تمدن با شعار " تا اوج با شماییم" برنامه هایی برای ارتقاء تحصیلی ، افزایش معدل در دانشگاه های مرجع می باشد که از طریق کلاس های آموزشی آزمون پیشرفت تحصیلی ،ارائه کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی، انجام مشاوره های تحصیلی گروهی و انفرادی به صورت رایگان اجرا می گردد.

وی گفت: در این طرح از بهترین و برجسته ترین دبیران و مشاوران کشوری مناسبت ترین کتب و قوی ترین آزمون های پیشرفت تحصیلی استفاده می گردد .

وی در ادامه افزود: آیه های تمدن از دوسطح الف و ب تشکیل شده است . تمام خدمات سطح الف رایگان بوده اما خدمات سطح ب با تخفیف ویژه 20 درصدی ارائه می گردد. تنها فرق آیه های تمدن سطح الف و ب هزینه آن می باشد و در ارائه و نوع خدمات هیچگونه اختلافی وجود ندارد.

حسین پناهی با بیان اینکه دانش آموزانی که در طرح آیه های تمدن ثبت نام می نمایند در یک آزمون ورودی شرکت داده می شوند اظهار کرد: افرادی که تراز و رتبه بندی حد نصاب را کسب نمایند به مدت 6 سال بورسی می شوند و از خدمات آموزشی رایگان بهره مند می شوند.

مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان از عضویت یک هزارو 85 دانش آموز کردستانی در طرح آیه های تمدن خبر داد  و خاطر نشان کرد: در دو الی سه سال گذشته آزمون مبنا آیه‎های تمدن برای شش پایه انجام می‎گرفت، اما در سال تحصیلی 1395-1394 این آزمون برای دانش‎آموزان پایه ششم برگزار می‎شود.



ارسال نظرات