خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:

طرح جوانه‌های صالحین با هدف جذب حداکثری در بسیج اجرا می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح جوانه‌های صالحین با هدف تقویت شبکه شجره طیبه صالحین به منظور شناسایی و جذب حداکثری در بسیج و ایجاد شور و نشاط و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان در پایگاه‌های بسیج کبودراهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۷۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جلسه افتتاحیه ناحیه‌ای برنامه‌های اوقات فراغت بسیجیان با عنوان طرح جوانه های صالحین با حضور جمعی از مجریان طرح پایگاه‌ها در سالن جلسات سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین با شعار «نشاط و تعالی در پرتو قرآن، نماز، سبک زندگی اسلامی» با تأسی به 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا علیجانی افزود: این طرح با هدف تقویت شبکه شجره طیبه صالحین به منظور شناسایی و جذب حداکثری در بسیج و ایجاد شور و نشاط و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان در 55 پایگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام در پایگاه‌های بسیج عنوان کرد: در نظر داریم در طول اجرای این طرح سه موضوع اصلی و اساسی را به بدنه جامعه منتقل کنیم که اولین موضوع آشنایی مخاطبین با نماز و مقدمات آن و تاثیر نماز در زندگی فردی و اجتماعی آنهاست.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ به دومین موضوع اصلی و اساسی، روانخوانی قرآن و ریشه کردن کردن بیسوادی قرآنی اشاره کرد و گفت: در این زمینه کلاس ها و کارگاه های قرآنی در سطوح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در راستای رفع اشکال و تصحیح در روانخوانی و روخوانی در طول طرح برگزار می شود.

وی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی سومین موضوع اصلی و اساسی است که با عناوین آداب معاشرت اسلامی،امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از اسراف، تشویق جوانان به امر ازدواج آسان و توجه به ازدیاد نسل و... بصورت کارگاهی و جدی برگزار خواهد شد.

علیجانی اذعان داشت: جامعه هدف در این طرح اعضاء عادی و فعال بسیج، حلقه های صالحین و آحاد نوجوانان و جوانان علاقمند به شرکت در برنامه های بسیج هستند

وی یادآور شد: در راستای پیشبرد بهتر برنامه ها و وحدت رویه در اجرای این طرح،همکاری هایی با اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان به عمل آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات