برگزار یادواره 17 شهید روحانی سوادکوه

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی سوادکوه از برگزاری چهاردهمین یادواره 17 شهید روحانی سوادکوه با محوریت آیت‌الله عبدالوهاب قاسمی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

 

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، حجت‌الاسلام علی‌اشرف کجوری صبح امروز در جلسه ستاد یادواره شهدای روحانی سوادکوه که در دفتر امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی برگزار شد با اشاره به اهمیت یاد و خاطره شهدا، گفت: برگزاری مراسم‌های شهدا به منظور یاد‌آوری رشادت‌ها آنان و الگو‌سازی در بین نسل جدید اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد یادواره شهدای روحانی سوادکوه با ریاست امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی و به منظور برگزاری سی و چهارمین سالگرد شهید عبدالوهاب قاسمی از شهدای هفتم تیر و یادواره 17 شهید روحانی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: امام جمعه بابل سخنران مراسم یادواره شهدای روحانی سوادکوه است که در روز یک‌شنبه هفتم خرداد‌ماه و بعد از افطار در مسجد جامع شیرگاه سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی سوادکوه با اشاره به اینکه شهید عبدالوهاب قاسمی به عنوان یکی از شهدای هفتم تیر‌ماه به عنوان روحانی شهید شاخص است، گفت: به منظور حضور گسترده‌تر روحانیون که در برنامه‌های مختلف ماه رمضان حضور دارند تصمیم گرفته شد تا مراسم بعد از افطار و هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها