خبرهای داغ:
مسئول صالحین ناحیه مقاوت بسیج تکاب:

ماهواره اعتقادات و باورهای مخاطبان را تغییر می دهد

مسئول صالحین ناحیه مقاوت بسیج تکاب گفت: جریان خزنده ماهواره کاملا آرام اعتقادات و باورهای بینندگان آن را تغییر می دهد
کد خبر: ۸۵۳۱۴۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام امیری در نشست آشنایی با مفهوم تهدید و انواع آن با برشمردن انواع مختلف تهدید از جمله تهدید جانی و مالی گفت: مهمترین تهدیدی که در عصر حاضر وجود دارد تهدید عقیدتی است.

وی افزود: نظر اسلام در رابطه با شکستن نماز هنگام تهدید جانی و مالی نشان می دهد تهدید در اسلام مهم گرفته شده است.حال اگر تهدید عقیدتی شویم بی شک باید بسیج و آماده مقابله باشیم.

حجت الاسلام امیری گفت: در سالهای اخیر بارها دیده ایم که به مقدسات مسلمانان توهین شده و مسلمانان با تظاهرات اعتراض و خشم خود را از انجام چنین اعمالی ثابت کرده اند.

مسئول طرح صالحین سپاه تکاب گفت: تهدید اعتقادی برنده تر و مخرب تر از تهدید جنگی است و پدیده داعش از تهدیدهایی است که اعتقادات مسلمانان را نشانه گرفته است و وابستگی به هیچ مذهب شیعه و سنی ندارد بلکه به نام اسلام جان و مال و ناموس شیعه و سنی را تهدید می کند.

وی گفت:یکی دیگر از عوامل تهدید اعتقادی ماهواره و شبکه های اجتماعی است.کاری که ماهواره انجام می دهد آمریکا با بمب اتمش نمی تواند انجام دهد.چرا که جریان خزنده ماهواره کاملا آرام اعتقادات و باورهای بینندگان آن را تغییر می دهد.

حجت الاسلام امیری گفت:سخن رئیس شرکت فیس بوک به رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه,من قدرتمندترین رهبر دنیا هستم چرا که رئیس جمهور ایالت متحده خیلی سخت می تواند جاسوسی کند اما من بیش از یک میلیارد کاربر دارم که همه آنان اطلاعاتشان را در اختیارم قرار داده اند؛نشان می دهد که قرار دادن اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی تهدیدی برای فرد و کشور او هست.

ارسال نظرات