مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

شایسته سالاری در انتخاب مدیران استان وجود ندارد / تخلف در جذب نیروی کار در یکی از دستگاه های اجرای استان/

بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از مدیران استان بدلیل اینکه بر اساس مسائل حزبی ، سیاسی و طایفه گرایی انتخاب می شوند تخصص های لازم مدیریت دستگاه خود را ندارند .
کد خبر: ۸۵۳۱۲۷۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست مطبوعاتی مسئولان و اعضای شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست مهرداد کرمی بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اصل 174 قانون اساسی اظهار کرد: وظیفه نظارت بر حسن اجرای قوانین و جلوگیری از تخلفات از وظایف اداره‌کل بازرسی به شمار می‌رود.

کرمی ابراز داشت : در راستای اجرای وظیفه و نظارت بر قانون در دستگاه ها هدف اصلی اصلاح امور و پیشگیری می باشد.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عقب‌ماندگی تاریخی این استان و وظیفه‌ای که همه مسئولان برای رفع این مشکل و عقب‌ماندگی دارند، اظهار کرد: بدنبال نظارت کارآمدی در استان هستیم که علاوه بر کارآمدی در برابر کارهای اجرایی نباشد و امور را در استان متوقف نکند.

وی با بیان اینکه مدیرانی که نتوانندکار خود را به درستی انجام دهند قطعا شایستگی مدیریت در جمهوری اسلامی را ندارند گفت شایسته سالاری در انتخاب مدیران استان وجود ندارد و انتخاب این مدیران روند توسعه استان را با اختلال روبرو کرده است .  

وی که اساس انتخاب این مدیران را مسائل حزبی ، سیاسی و طایفه گرایی می دانست گفت :نمی‌توان مطالب دیگری را گفت اما آن‌چه که گفته شد مصادیق آن وجود دارد.

لازم به ذکر است در این نشست یکی از تخلفات سالهای اخیر استان با مدارک مستند توسط یکی از خبرنگاران استان به مدیر کل بازرسی استان تحویل و از وی خواسته شد تا پیگیر این تخلف و رسانه ای کردن موضوع باشند .

همچنین باید گفت یکی از دستگاه های اجرایی استان اخیرا به جذب بیش از 30 نیروی کار که عمدتا از وابستگان و آقازاده ها در استان بودند اقدام کرده بود که با تیزهوشی و نظارت سالم بازرسی استان از این کار جلوگیری شد.



 

 

ارسال نظرات