خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از برگزاری ویژه‌ برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۱۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

مرتضی صیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان بیان کرد: در راستای تعمیق معنویت در بین کارکنان و استفاده بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای پالایش روح و جسم از زنگارهای یک ساله و گذشته است، تصریح کرد: امسال نیز حوزه نمایندگی سپاه ناحیه همدان برنامه‌های متنوعی برای استفاده از این اوقات شریف در ماه مبارک دارد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان در روزهای پنج شنبه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه نیز کلاس تفسیر قرآن کریم برای کارکنان برادر و خواهر سپاه ناحیه همدان با دعوت از اساتید مجرب دانشگاهی برگزار می‌شود.

صیدی با اشاره به برگزاری کلاس درس اخلاق با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید مجرب حوزوی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه یادآور شد: کلاس قرآن سربازان در سه سطح روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی نیز بعد از ارزیابی میزان سطح توانایی سربازان نسبت به قرآن کریم از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

وی با بین اینکه کلاس حفظ قرآن کریم برای علاقه‌مندان این رشته نیز برگزاری می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان ماه مبارک رمضان برای پی بردن به میزان بهره وری کارکنان آزمون کتبی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات