در بازدید از روزنامه پیمان یزد مطرح شد:

رسانه های یزدی کمترین گرایش حزبی و سیاسی را دارند/ بسیاری از مسئولین روحیه انتقاد پذیری ندارند/رسانه ها باید بدون جناح گیری رسالت الهی خود را انجام دهند

مسئولین سپاه الغدیر در راستای سرکشی از رسانه های استان یزد، از روزنامه پیمان یزد بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۳۰۱۳۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مسئولین سپاه الغدیر در راستای سرکشی از رسانه های استان یزد، از روزنامه پیمان یزد بازدید کردند.

مدیر مسئول روزنامه پیمان یزد از سابقه ی 21 ساله ی این روزنامه گفت و بیان کرد: وضعیت یزد از نظر مطبوعات خوب است ولی متاسفانه هزینه ها با درآمدها هم خوانی ندارد و کارمندان باید به حداقل حقوق اکتفا کنند.

ارکان که مسئولیت خانه ی مطبوعات یزد را نیز برعهده دارد، اکثریت فعالان این عرصه را علاقمند و متعهد به نظام و کشور دانست و افزود: بحمدالله در یزد رسانه ها کمترین گرایش حزبی و سیاسی را دارند و ما سعی کردیم با وجود هزینه های زیاد، از این قلم که امانت مردم است حفاظت کنیم و وابسته نباشیم و به همین علت بارها دست خدا را لمس کرده ام.

در ادامه علی محمد قادریان از پیشکسوتان مطبوعات یزد و دبیر سرویس ورزش این روزنامه، حُسن این روزنامه را عدم وابستگی و انعکاس واقعیت ها عنوان کرد و گفت: افتخار داریم قلممان را تا به امروز نفروخته ایم و عقیده داریم باید واقعیت ها را منعکس کنیم و خطوط قرمز نظام باید حفظ شود.

این پیشکسوت رسانه با اشاره به سابقه ی 47 ساله ی خود در عرصه خبری از عدم انتقاد پذیری اکثر مسئولین انتقاد کرد و افزود:علی رقم ادعای همه ی مسئولین بر لزوم انتقاد سازنده و استقبال از آن ،بسیاری از آنها روحیه انتقاد پذیری ندارند ولی وظیفه ی ما در برابر مخاطبینی که اکثر آنها نسل جوان اند ایجاب می کند با نشان دادن کمبود ها و حفظ صعه ی صدر مسئولین ، در پیشرفت ورزش همگانی وقهرمانی قلم بزنیم .

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ،بر لزوم ارتباط سپاه و بسیج با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت:رسانه یک شاخصه ی نظام دموکراتیک است که ارتباط بین مردم و نظام را سازمان می دهد ودر نظام جمهوری اسلامی ایران که بر پایه مردمی استوار است علاوه بر این رکن مهم و سرنوشت ساز، حضور یک نظام ولایی در راس نظام است که خود وجه تمایز ایران باسایرنظام های دموکراتیک است.

سرهنگ زارع با اشاره به اعتماد قوی و راسخ مردم به جایگاه ولایت به حضور همیشگی ملت در همه ی عرصه ها اشاره کرد و اظهار داشت: لازمه ارتباط بین دولت وملت یک رسانه است ورسانه های مستقل یک رسالت ویژه ای بر عهده دارند که با دست خالی و بدون وابستگی و فقط با ایمان راسخ و قلم محکم، رسالت الهی خود را بر مبنای یک فضای عام و بدون جناح گیری و با هدف حفظ وبقای نظام اسلامی دنبال می کنند.

وی مردم یزد را مردمی عملگرا، پویا وفعال توصیف کرد وعنوان داشت: متاسفانه فرهنگ مطبوعاتی ما ضعیف است و باید اصحاب رسانه بدنبال ارتقای فرهنگ مطالعه و مطبوعاتی مردم باشند.

راسخی مسئول بسیج رسانه استان یزد هم در این دیدار ولایت مداری را از شاخصه های مهم رسانه ها برشمرد و گفت:رسانه ها باید همراه انقلاب در حرکت باشند و گفتمان امام راحل و رهبری دور نشوند تا تاثیر گذاری خود را از دست ندهند.

در حاشیه ی این دیدار از چاپخانه پیمان هم بازدید شد.

هم اکنون روزنامه پیمان یزد در 8 صفحه و با اولویت پرداختن به مسائل استانی در تیتراژ روزانه 2 تا 3 هزار نسخه منتشر می شود.

ارسال نظرات