به مناسبت هفته قوه قضائیه:

سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد پیامی منتشر نمود

به مناسبت هفته قوه قضائیه در پی پیامی یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران امام(ره) را گرامی داشت
کد خبر: ۸۵۲۹۸۴۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد به مناسبت هفته قوه قضائیه در پی پیامی یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران امام(ره) را گرامی داشت و به وظایف خطیر قوه قضائیه اشاره نمود.

در این پیام با تأکید بر وظیفه خطیر قوه قضائیه آمده است: مروری گذرا بر انقلاب اسلامی بیانگر این است که دستگاه قضائی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه های تدوین لوایح قضائی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی های مشروع برداشته است.

در ادامه بیان شده است: ایفای مسئولیت در جایگاهی که به تعبیر امام راحل(ره) از مناصب بزرگ و ثابتی است که از سوی خداوند متعال برای پیامبر اکرم(ص) و از طرف آن حضرت برای امامان معصوم(ع) رسیده است؛ علاوه بر دانش و تجربه کافی در کنار توانمندی و کارایی مستلزم تعهد و جهد فراوان برای برقراری عدالت خواهد بود.

 در پایان این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران امام(ره) هفته قوه قضائیه را به کارکنان دستگاه قضائی، سازمان های تابعه قوه قضائیه و نهادهای مرتبط تبریک عرض نموده است.

ارسال نظرات