پژمان فر در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

تأکید بر قانون گرایی مهم ترین شاخصه خطبه 29 خرداد 88

رهبری بارها به جریان فتنه که با برنامه تنظیم شده جریان استکبار پیش می رفت تذکر دادند که راه مسئله فقط قانون است.
کد خبر: ۸۵۲۹۷۲۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

نصرالله پژمان فر عضو کمیسیو ن فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در خصوص خطبه تاریخی رهبر انقلاب در 29 خرداد 88 گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تلاش داشته اند که مردم را در مسیر رشد و تعالی راهنمایی کنند.

پژمان فر افزود: در جریان فتنه 88 عده ای به دروغ وانمود کردند که به آراء مردم خدشه وارد شده است که این مسئله از اساس نادرست بود.

دروغ بزرگ تقلب در انتخابات

وی گفت: این عده برای اینکه بتوانند انتخابات را در مسیر نامناسبی قرار داده و کشور را به چالش بکشند دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

پژمان فر تصریح کرد: رهبر انقلاب با درایتی که داشتند در همان آغازین حرکت جریان فتنه اجازه ندادند که این جریان حرف خود را رسمیت دهد.

همسویی فتنه 88 با برنامه استکبار جهانی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رهبری بار ها به جریان فتنه که با برنامه تنظیم شده جریان استکبار پیش می رفت تذکر دادند که راه مسئله فقط قانون است.

وی ادامه داد: فتنه 88 اساس کار خود را در قانون شکنی می دید و آسیب هایی را بر مملکت وارد کرد.

پژمان فر افزود: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر ایستادن بر مرز قانون و با جدیت و نفس مسیحایی خویش مشخص کردند که هدف این جریان براندازی نظام است.

نماینده مردم خراسان رضوی در خاتمه اظهار داشت: مردم با رهبری امام خامنه ای فتنه گران را کنار گذاشتند و این جریان نتوانست مسیر شیطنت های خود را با وجود تمام حمایت های جریان استکبار و جریان پوسیده داخلی ادامه دهد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار