خبرهای داغ:

نشست روشنگری با محوریت مذاکرات هسته ای در سپاه خوی برگزار شد

در راستای ارتقای سطح علمی و اطلاعاتی خواهران باموضوع مذاکرات هسته ای نشست روشنگری به همت حوزه کوثر سپاه خوی در مسجد شمس تبریزي این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۸۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، حجت الاسلام سیدرضایی مبلغ دين، در جمع بانوان منطقه شمس تبریزي شهرستان خوی بااین عنوان که حرف اول و آخر در نظام جمهوری اسلامی ایران راولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بیان می کنند خاطر نشان کرد: موضوع هسته ایی بهانه است به همین دلیل امام خامنه ای اجازه مذاکرات را فقط درزمینه هسته ایی (نه موضوع موشک و حقوق بشر و مباحث دیگر ...) داده اند وگفتند اشکالی ندارد کمی از توانمندی هایتان دست بردارید اما اقتدار و عزت کشور را حفظ کنید ایشان لحظه به لحظه موضوع مذاکرات هسته ای را رصد می کنند .

حجت الاسلام سیدرضایی عنوان کرد: همان طور که حضرت آقا در بیانات خود، فرمودند هدف امریکا و گروه پنج بعلاوه یک ازمذاکره با ایران بحث هسته ای نیست هدف این است که آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند بااستقلال آزادی جمهوری اسلامی مشکل دارند با نه شرقی نه غربی مشکل دارند.

وی افزود: دشمن انقلاب با طراحی سایتها وراه اندازیشبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی تحت سیستم عامل های اندروید ازطریق نرم افزارهای وایبر و.... می خواهدجوان ایرانی را تبدیل به کسی کندکه توانایی تحلیل اتفاقات پیرامون خود را نداشته باشد، اما کور خونده به پاس همین بسیجیان و فرزندان همان نسل رزمندگان 8سال دفاع مقدس و به یاری خدا کشور از این جنگ نیز سربلند بیرون می آید.

مبلغ دین در پایان تصریح کرد: ملت بزرگ ما خود را وامدار خون پاک شهدا میداند و هیچ فرد یا گروهی حق ندارداین شائبه را ایجاد نماید که ملت ما به غرب باج می دهد.چرا که ملت ما به غرب اعتماد ندارد و در مقابل زیاده خواهی غرب ایستاده است اما زیر سؤال بردن مذاکرات هسته ای قطعاً نمی تواند خیرخواهانه باشد آنهم در شرایطی که ملت ما در جریان لحظه به لحظه مذاکرات هستند .

ارسال نظرات