خبرهای داغ:
به همت بسيج مهندسين سپاه خوي برگزار شد:

همايش اقتصاد مقاومتي با محوريت خودكفايي گندم

همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع بررسي نقش طرح ملي خودكفايي گندم در تخريب مراتع به همت بسيج مهندسين سپاه خوي درسالن آمفي تئاتر سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۷۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزار ي بسيج آذربايجان غربي، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در اين همايش ضمن آرزوي صحت و سلامت براي تمامي كشاورزان با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي كه فرمودند تحریمها را باید با اقتصاد مقاومتی خنثی کنیم، گفت: مهمترين نوع تحريم مربوط به دفاع است كه به حمد الهي تاكنون هيچ سلاحي در برابر دفاع نيروهاي نظامي ايران اسلامي نتوانسته قد علم كند لذا با اتكا به قدرت دفاعي در عرصه نیازهای عمومی نیز میتوانیم بهتر عمل کنیم.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو خاطر نشان كرد اقتصاد مقاومتي خود فتح الفتوح و قفل گشاي خيلي از مشكلات است به شرط آنكه به فرمايشات رهبري لبيك بگوييم و ترسي به خود راه ندهيم.

وي اظهار داشت: مسلمانان اقتصاد مقاومتي را از اصحاب پيامبر الگو گرفته اند كه در گرماي داغ شعب ابيطالب تسليم دشمنان نشدند لذا ما نيز با توسل بر خدا و ائمه و پشت ولي فقيه در برابر تمامي تحريم ها ايستادگي مي كنيم ؛ چرا كه يقين داريم اقتصاد مقاومتی چراغ راه توسعه پایدار است.

عيوضلو با اشاره به محصول گندم در شهرستان خوي خاطر نشان كرد: ما به جهت داشتن منابع طبیعی جزء بهترین کشورها هستیم و نیروی انسانی خوبی نیز در اختیار داریم و كشاورزان ما به كمك مهندسين الحمدالله توانستند در اين محصول به خودكفايي برسند .

وي ادامه داد: حفظ کردن محصول گندم در مقابل آفات ، بیماریها و علفهای هرز و… یکی از مهمترین راههای افزایش این محصول مهم و رسیدن به خود کفایی است . به همین دلیل و با توجه به اهمیت آفت سن گندم ، از بین کلیه آفتهای گندم برنا مه ها و پروژه های زیادی را جهت مبارزه انتخاب و اجرا می کنند .

گفتني است در ادامه اين همايش توسط مهندسين كشاورزي مطالب مهم و مفيدي در رابط ه با نقش طرح ملي خودكفايي گندم در تخريب مراتع شهرستان خوي بيان و به سوالات مربوطه نيز پاسخ داده شد.

ارسال نظرات