فرمانده سپاه فیروزکوه:

اجرا طرح جوانه های صالحین در فیروزکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه گفت: برنامه های اوقات فراغت سپاه فیروزکوه در قالب طرح جوانه های صالحین در دو مرحله تا پایان تابستان اجرایی می شود که اولویت با برنامه های اعتقادی و علمی است.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۰۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار علی اکبر انارکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهراناظهارکرد: برنامه های در نظر گرفته شده برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، دانش آموزان و جوانان با عنوان "جوانه های صالحین” برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه که تمامی طرح های سنوات گذشته از جمله طرح نشاط و تعالی، هجرت ۳ و . . . را نیز در بر می گیرد، برای اعضای حلقه های صالحین (تا ۲۱ سال) برگزار می شود که تقویت بسیج محلات و مساجد را در پی خواهد داشت.

سرهنگ انارکی افزود: در این راستا تاکنون کمیسیون های مختلف در سه سطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شده و مسئولان حوزه های مختلف فرهنگی- اجتماعی، نمایندگی ولی فقیه، فرماندهی، صالحین و عملیات سپاه در آن عضویت دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح جوانه های صالحین در دو مرحله زمانی ماه مبارک رمضان و پس از آن تا پایان شهریور ماه برگزار می شود که شامل برنامه های آموزشی (درسی، علمی، فرهنگی)، اردویی، آموزش کار با اسلحه، ورزشی و. . . است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: اولویت برنامه ها با مسائل اعتقادی، علمی و فرهنگی و پس از آن آموزش سلاح و ورزش است.

 وی در خاتمه غبار روبی و عطر افشانی مساجد و نمازخانه های پایگاه ها در دهه کرامت (۱۰ روز پایانی ماه مبارک شعبان) و قرائت صبحگاهی قرآن را از جمله برنامه های این طرح طی روزهای آینده و ماه مبارک رمضان برشمرد.

ارسال نظرات