کاظمی:

شهدای غواص مظهر غیرت، استقامت و ایستادگی هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: شهدای غواص مظهر غیرت، استقامت و ایستادگی هستند. همه دانشجویان باید با حضور در مراسم وداع با پیکر این شهدا نشان دهند قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنها هستند.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۳۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
سعید کاظمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: ان‌شاءالله امروز شاهد گردهمایی عظیم جوانان انقلابی و وداع آنها با پیکر 175 شهید مظلوم غواص خواهیم بود، شهدایی که در مقابل رژیم زورگو و ستمگر بعث و صدام حسین ملعون تا آخرین نفس ایستادند و مقاومت کردند اما تن به ذلت نداند.

کاظمی ادامه داد: این شهدا مظهر غیرت، استقامت و ایستادگی هستند. همه دانشجویان از هر گروه و جریانی وظیفه دارند با حضور در مراسم وداع با پیکر این شهدا نشان دهند قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنها هستند و راه آنها را ادامه خواهند داد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما هم بار دیگر برای تجدید میثاق با این شهدای بزرگ جمع خواهیم شد و از تمامی دانشجویان و جوانان دعوت می‌کنیم که با حضورشان به تمام دنیا نشان دهند که اگر ما را تهدید هم بکنند باز هم همان راه روح الله را مثل شهدای غواص خواهیم رفت که اگر آنها با دستان بسته مقاومت کردند ما با دست باز مقاومت می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ان‌شاءالله ما با دانشجویان انقلابی در مراسم وداع با شهدای غواص که امروز دوشنبه 25خرداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود دیدار خواهیم کرد و بار دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد راه شهدای خود را در هر زمان و شرایطی ادامه می‌دهیم.

کاظمی در ادامه افزود: امروز نیز بازار عزت، ذلت، اقتدار، مقاومت و ضعف همچنان گرم است. برادران مظلوم یمن مقتدرانه در مقابل ظلم در حال ستیزند اما همچنان چون کوهی استوار و محکم و سخره‌ای مستحکم بر عهد مقاومت خود مانده‌اند. در سوریه و لبنان و عراق و اکثر نقاط خاورمیانه هرجا عزت و استقلال هست ایستادگی و ایمان مردم به وعده‌های الهی موج می‌زند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در خاتمه گفت: شهیدان غواص مصداق آیه « أشداءُ علی الکفار» هستند؛ آنان نه فکر پست و مقام بودند و نه به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف، بلکه این شیرمردان پاکزاد از تفرقه و اختلاف دوری جستند و به شهدای کربلا پیوستند.
ارسال نظرات