تشکیل جلسه هم اندیشی صادقین پایوران و سربازان سپاه استان البرز

جلسه هم اندیشی صادقین پایوران و سربازان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با موضوع اخلاق، تقوا و نظم در محل کار و زندگی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۲۷۷۳۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه حلقه های معرفتی طرح صادقین با حضور کلیه پایوران  و سربازان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و با موضوع اخلاق، تقوا، نظم در محل کار و زندگی برگزار شد.
حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در این جلسه با بیان موضوع جلسه، تربیت و تعالی سازمانی را در گرو تعالی فرد دانست و اظهارداشت: هرگاه فرد در مسیر تعالی و خوسازی قدم گذارد، مسلماً در برنامه کاری و سازمانی وی نیز اثر گذاشته و به سمت بهبود سازمانی حرکت می کند.
حجت الاسلام موحد تقوی الهی را مهمترین عامل در خودسازی مطرح و عنوان کرد: لازمه اینکه انسان حیات عقلی و انسانی داشته باشد اینکه تابع‌ ‌اصول معینی باشد ، و لازمه اینکه انسان از اصول معینی پیروی کند‌ ‌اینکه از‌ ‌اموری که با هوا و هوس او موافق است ولی با هدف او و‌ ‌اصول زندگانی او منافات‌ ‌دارد پرهیز کند، ولی لازمه همه اینها این نیست‌‌ ‌که انسان اجتناب کاری از محیط و‌‌ ‌ اجتماع را پیشه سازد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد :بهترین و عالیتر‌ین راه اینکه انسان در روح خود ملکه و حالت و مصونیتی ایجاد کند که آن‌ ‌حالت حافظ و نگهدار او باشد، ‌بنابراین تقوا به معنای عام‌ ‌کلمه لازمه زندگی هر فردی است که می‌خواهد‌ ‌انسان باشد و تحت فرمان عقل زندگی‌ ‌کند و از اصول معینی پیروی نماید.‌‌ ‌
تشکیل جلسه هم اندیشی صادقین پایوران و سربازان سپاه استان البرز

حجت الاسلام موحد در بخش دیگری از سخنانش نظم را عامل موفقیت انسان دانست و اظهارداشت: نظم و انضباط نه تنها از رازهای موفقیت و پیروزی مردان بزرگ و سامان دهنده زندگی می‌باشد، بلکه کاخ بلند آفرینش هستی روی نظم و انضباط استوار شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پایان راه‌های موفقیت انسان را هدفمندی در زندگی، تلاش و کوشش، صبر، دوری از گناه، تأمین اقتصادی و... عنوان کرد.
تشکیل جلسه هم اندیشی صادقین پایوران و سربازان سپاه استان البرز



ارسال نظرات
پر بیننده ها