خبرهای داغ:
عضو فراکسیون شاهد مجلس:

نمایندگان فراکسیون شاهد مشکلات فرزندان شاهد را رفع کنند

نمایندگان فراکسیون شاهد در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات فرزندان شاهد تلاش خواهند کرد تا بتوانند با رفع آنها خدمات مناسبی به این قشر از جامعه ارائه شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۴۶۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمدمهدی مفتح عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در نخستین گردهمایی بزرگ فرزندان شهید استان قزوین که در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، گفت: فراکسیون شاهد در مجلس هشتم با 13 نفر تشکیل شده که 12 تن از آنان فرزند شهید هستند.

وی افزود: این فراکسیون در تحقق خواسته‌ها و حل مشکلات فرزندان شاهد تلاش می‌کند تا بتواند با رفع نواقص قوانین، خدمات موثری به فرزندان شاهد ارائه شود.

مفتح گفت: برگزاری مراسم‌هایی با هدفی بررسی مشکلات قانونی فرزندان شاهد، می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات فرزندان شهید و نواقص‌هایی که در قانون وجود دارد، موثر باشد.

عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی به قانون جامع خدمات ایثارگران اشاره کرد و گفت: این قانون ممکن است نواقصی داشته باشد که با بررسی آن می‌توانیم آنها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی نظام فرزندان شهدا هستند، افزود: آنها هرگز به دنبال سهم‌خواهی نبودند، زیرا بهترین سرمایه‌شان که وجود پدرانشان بود در جهت حفظ اهداف و آرمان‌های این نظام تقدیم کردند.

مفتح با اشاره به اینکه وظیفه ماست که به خانواده شهدا خدمات ارائه بدهیم، گفت: نمایندگان فراکسیون شاهد در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات فرزندان شاهد تلاش خواهند کرد تا بتوانند با رفع آنها خدمات مناسبی به این قشر از جامعه ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهدا در طول دفاع مقدس با گذشتن از جانشان، انقلابی را برپایه ارزش‌های اسلامی بنا کردند تا امروز ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، گفت: اقتدار و عزت کشورمان را در مسایل مختلف سیاسی و نظامی، مدیون رشادت‌های آنان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور دارند، افزود: امروز معادله‌ای در دنیا و منطقه بدون نظر نظام ما حل و فصل نمی‌شود، که این بیانگر روشن اقتدار ملی کشور ماست.

عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی به دیدار اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار گزارشی از عملکرد این فراکسیون به ایشان ارائه شد

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار رهنمودهای لازم را به ما ارائه کردند، گفت: فرزندان شهدا باید به نحوی اقدام کنند تا نام نیک پدران‌شان حفظ شود و همیشه در حفظ ارزش‌های اسلامی و اهداف شهدا گام بردارند.

گفتنی است: این مراسم با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مرتضی روزبه استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

 

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها