مسئول کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان‌نور عنوان کرد:

خادم الشهدا یعنی خود را شبیه شهدا کردن

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان‌نور با اشاره به اینکه شهدا در اخلاص بی‌نظیر بودند و کار برای غیر از خدا انجام نمی‌دادند، گفت: ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۸۵۲۷۱۴۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمد حاجی‌رحیمی در حاشیه همایش تجلیل از خادمان شهدا در مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار کرد: نباید فلسفه وجودی خادم شهدا بودن را فراموش کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه باید از شهدای والامقام الگوبرداری کنیم، تصریح کرد: سبک زندگی شهدا یک سبک باصفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه ما است.
 
مسئول کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان‌نور، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های اردوهای راهیان‌نور و تشکیل کمیته خادمان شهدا را از بین بردن تفاوت خادمان با شهدا عنوان کرد.
 
این مسئول، شبیه شهدا شدن را یک مزیت برای خادمان شهدا برشمرد و گفت: شهدا توسط خدا برای شهادت انتخاب شدند و خادمی شهدا به‌معنای این است که شبیه شهدا شویم.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا در اخلاص بی‌نظیر بودند و کار برای غیر از خدا به هیچ وجه انجام نمی‌دادند، عنوان کرد: معنویت جبهه‌ها، جنگ را برای رزمندگان جذاب کرده بود.
 
رحیمی در پایان با بیان اینکه هدف شهدا مقدس بود، تبیین کرد: ایثار، دوری از کبر، کمک به دیگران، محاسبه نفس و صداقت از جمله ویژگی‌های شهدا بود.
 
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار