خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین :

در جامعه مهدوی مستضعفان در جایگاه رفیعی قرار دارند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: درجامعه مهدوی محرومین ومستضعفان درجایگاه رفیعی قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۲۷۰۳۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در نسشت مهدویت که با همت حوزه مقاومت آمنه خاتون برگزار شد،بیان کرد: اعتقادات به مهدویت و انتظار برپایی عدالت جهانی بعد از ظهور امام زمان(عج) یکی ازمهمترین عوامل دشمنی در جهان مطرح گردید.

وی گفت: اعتقاد به مهدویت وتحقق جهان عدل مهدوی ابعاد ومختصاتی دارد که این مختصات با دنیای مادی که نظام‌های فساد جهانی که سالهای سال برای شکل گیری آن تلاش کردند،در تعارض وچالش است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اظهار کرد: چارچوب نظام مهدوی برپایه عدالت اجتماعی،تعالی روح و ارتقاء معنوی در جامعه است.

کاظمی با اشاره به جایگاه محرومین در جامعه اسلامی اضافه کرد: در جامعه مهدوی و اسلامی محرومین و مستضعفان در جایگاه رفیعی دارند، ولی در نظام مادی دنیا طلبان و دنیا پرستان در جایگاه بالایی قرار دارند.

این مسئول افزود: در نظام‌های مادی زراندوزی و سرمایه و قدرت سرمایه‌های عظیم آنان به حساب می‌آید ولی در نظام مهدوی و قرآنی آنچه که موجب برتری و شکوه می‌باشد تقوا است و هر چه انسان در طریق حیات طیبه گام بر دارد به حقیقت جامعه مهدوی نزدیک می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی الگو و مدا مدیریت و حاکمیتی خودش را متاثر از آموزه های دینی و قرآنی می داند و چارچوب انتظار و امید به یک موعود به عنوان یکی از ارکان و محوری ترین اصول جمهوری اسلامی یا انقلاب اسلامی است.

کاظمی تصریح کرد:.جایگاه انتظار واعتقاد به موعود منجی در انقلاب اسلامی ما جایگاه رفیع والای است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در خاتمه بیان کرد:  براساس تحقیقات اسرائیلی‌ها شیعه دو سلاح دارد که سلاح اول شهادت می‌باشد که بر گرفته از مکتب امام حسین(ع) و عاشوراست وسلاح دوم اوج گرفتن انقلاب از نگاه مهدوی است.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها