خبرهای داغ:

در 10 روستای حوزه شهدای مرگنلر پایگاه مقاومت بسیج افتتاح شد

در راستای تحقق شعار ارتش بیست میلیونی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط و جمعی از بسیجیان، پایگاه مقاومت بسیج در 10 روستای حوزه شهدای مرگنلر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط با بیان اینکه چیستی فلسفه تشکیل بسیج تقویت، تحکیم و تحقق ارزش های اسلامی است، گفت: دفاع در برابر تهاجم بیگانگان و تامین امنیت داخلی از فعالیت های بسیج است.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه هدف از تاسیس پایگاه را جذب آحاد مردم ،سازماندهی و آموزش حلقه های تربیتی و حفظ انسجام و بکارگیری نیروهای بسیجی در عرصه های فرهنگی اجتماعی ،سیاسی،اقتصادی و با اولویت مقابله با تهدیدات خصوصاتهدیدات نرم دشمنان برشمردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقویت پایگاه ها در اولویت کاری سپاه قرار دارد و ان شاء الله هر چه توان داشته باشیم در این مسئله کوتاهی نخواهیم کرد چرا که پایگاه های مقاومت کانون نگهبانی از دست آوردهای انقلاب اسلامی هستند.

سرگرد مهدی رضوی در پایان ترویج فرهنگ بسیجی را ضروری دانست و تأکید کرد: ترویج فرهنگ بسیجی موجب استمرار تقویت روحیه همدلی و مسئولیت‌پذیری بین بسیجیان می‌شود.

ارسال نظرات