خبرهای داغ:

جلسه پشتیبانی از طرح های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی درمیاندوآب برگزار شد

جلسه شهرستانی پشتیبانی از طرح های اقتصاد مقاومتی واردوهای جهادی و طرح هجرت3در شهرستان میاندوآب با حضور مسئولین ذی ربط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۲۷۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای این جلسه، سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه میاندوآب با بیان اینکه باید از ظرفیت عظیم بسیج در سازندگی کشور استفاده کرد،گفت: بسیج امروز در تمام عرصه ها و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی انجام وظیفه می کند.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، فرمول حل مشکلات اقتصادی کشور است

معاون فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، خط بطلان بر تمام طرح های مدیریت اقتصادی کشیده است.

مهدی قنبری افزود: توجه به تولیدات داخلی، استفاده از نیروی کار داخلی و توجه به سرمایه گذاری داخلی از جمله مواردی است که باید در این راستا انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم در این جلسه گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و با هدف فراهم کردن زمینه های اشتغال برای جوانان 150 طرح اقتصاد مقاومتی در میاندوآب اجرا شده است.

سرهنگ جعفر علی نژاد اظهار کرد: این طرح ها در زمینه های مختلف از جمله پرورش مرغ ماکیان، بوقلمون، پرورش قارچ خوراکی، زنبور عسل، شیلات، کود ورمی کمپوست و ایجاد مشاغل خانگی است.

در ادامه این جلسه نیز حاضران در خصوص محور های جلسه توضیحاتی را ارائه کردند.

ارسال نظرات