طراحان بحرینی و لبنانی به پویش «نحن ابناء الخمینی» پیوستند + تصاویر

به تازگی طراحان لبنانی و یمنی به صورت کاملاً داوطلبانه به پویش «نحن ابناء الخمینی» پیوسته‌اند و تصاویر شهدای خود را با لوگو و قالب مخصوص درنظر گرفته شده، طراحی کرده و این گروه مستقل مردمی را همراهی می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، چندی پیش به‌مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و با توجه به حذف صفحه امام خمینی در شبکه اینستاگرام موجی از فعالیت‌های خودجوش به صورتی مستقل و مردمی میان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز گسترش یافت.  در پی این موج طرح‌هایی از عکس شهدای مقاومت، مدافعین حرم و شهدای دفاع مقدس، تحت عنوان «نحن ابناء الخمینی» مزین شده بودند طراحی شده و تعداد زیادی از این تصاویر بر روی پرچم‌ها و سربندها چاپ شد.

در مراسم رحلت امام خمینی(ره) نیز این پرچم‌ها و سربندهای مزین به تصاویر شهدای مدافع حرم و منطقه، توزیع و با استقبال پرشور مردمی روبه‌رو شد. به علت استقبال گروه‌ها و تداوم درخواست‌های اقشار مختلف مردمی طراحان این پویش تصمیم گرفتند تا جایی که درخواست‌هایی برای طراحی تصاویر جدیدتر مطرح می‌شود این پویش را ادامه دهند. چند روز گذشته نیز تسنیم در گفت‌وگویی با سجاد حیدری یکی از طراحانی که در این حرکت، پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» را همراهی  است، به تشریح اهداف و ضرورت مشارکت در این گروه خودجوش پرداخت.

از آنجایی که برهمگان روشن است که این سربازان و شهدایی که چه در منطقه و چه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت می‌رسند، پرورش‌یافتگان مکتب امام خمینی(ره) هستند و در دنیا آرمان‌های امام را زنده نگه داشته و این مسیر را پیش می‌برند، به تازگی طراحانی از کشور یمن و لبنان نیز به این پویش مردمی پیوسته‌ اند و آن‌ها نیز با مشارکت خود در طرح «نحت ابناء الخمینی» بر این باورند که شهدای منطقه و حزب‌الله نیز پیش بَرنده‌ راه خمینی(ره) بوده و اینگونه مقاومت تنها محدود به مرزهای ایران نمی‌شود.

این طراحان معتقدند که تفکر خمینی کبیر(ره) تمام مرزهای عالم را پشت سر گذاشته و در تمام جغرافیای عالم در حال پیش‌روی است. آن‌ها برای ارائه و معرفی این شهدا به عنوان سربازان و فرزندان خمینی به نسل امروز بی‌آنکه نامی از خود در فضای مجازی منتشر کنند کاملاً داوطلبانه و گمنام این گروه را یاری می‌دهند و تصاویر شهدای خود را با لوگوی مخصوص «نحن ابناء الخمینی» طراحی می‌کنند.

تعدادی از تصاویر شهدای حزب‌الله و یمن که توسط طراحانی یمنی و لبنانی برای پیوستن به پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» طراحی شده است در ادامه می‌آید:

ارسال نظرات