عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

لزوم معرفی درست راه و هدف امام به دنیا

هرچه قدر به رهنمود و راه و مرام امام نزدیک شویم دقیقا همان قدر از استکبار فاصله می گیریم.
کد خبر: ۸۵۲۵۶۲۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

حجت الاسلام دکتر روح الله بیگی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم میاندواب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: شخصیت امام شخصیت بارز انسان کامل و الگو و اسوه برای بشریت است.

بیگی با بیان اینکه یکی از خصوصیات امام راحل تقوای بالای ایشان بود افزود: امام خمینی (ره) فقیه جامع الشرایط و حکیم و فیلسوفی بزرگ بود که متخلق به اخلاق اسلامی و الهی بود.

وی با اشاره به دیگر خصوصیات بارز امام راحل از جمله شجاعت و بصیرت ایشان گفت: در مقام تبلیغ ایشان مبلغی قدرتمند و با صلابت با نفوذ کلام عجیب بود ودر مقام سیاست طراح فکری و تئوریسین قوی بود که طرح نظام و حکومت انقلاب اسلامی ایران را ارائه داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: امام خمینی (ره) در بعد حکومت داری رهبری مقتدر و از نظر نظامی فرمانده ای تمام عیار بود که همواره مراقب بود تا آسیبی به سنگر اسلام وارد نشود.

بیگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام راحل با قاطعیت به هدف امام پرداختند و راه و روش و منش و رهنمود و کلام امام را برای عاشقان ایشان ترسیم کردند خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر راه امام را فراموش کنیم و به بیراهه برویم سیلی محکمی از استکبار خواهیم خورد.

وی افزود: هرچه قدر به رهنمود و راه و مرام امام نزدیک شویم دقیقا همان قدر از استکبار فاصله می گیریم.

این نماینده مجلس با اشاره به بعد علمی و سیاستمداری و اقتصادمداری امام خمینی (ره) گفت: در آن زمان که بحث محاصره اقتصادی پیش آمد امام پشتیبان روحی تمام دستگاه های دولتی بودند و برای حمایت از مستضعفین دستور تأسیس جهاد سازندگی، بنیاد مسکن، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، بنیاد جانبازان و بنیاد 15 خرداد را دادند.

بیگی ادامه داد: این اقدام امام نشان دهنده فکر اقتصادی ایشان در جهت حمایت از قشر محروم و مستضعف است که مقام معظم رهبری نیز در مراسم سالگرد امام راحل بر آن تأکید کردند و فرمودند که نظام ما برخاسته از دل همین مستضعفین است.

نماینده مردم میاندواب، شاهین دژ و تکاب در مجلس در خاتمه با بیان اینکه باید از امام درس شجاعت، بصیرت، استکبارستیزی و ساده زیستی بگیریم اظهار داشت: همه مردم ایران و مسلمانان جهان به ویژه مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید راه و اهداف امام را به خوبی بشناسند و به درستی به دنیا معرفی کنند.


ارسال نظرات