خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

کوتاهی در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای قابل قبول نیست

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگونه کوتاهی در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز اظهار داشت: هر گونه کوتاهی در این ارتباط و به عبارتی کوتاهی در دفاع از دستاورهای هسته‌ای کشورمان به طور قطع از طرف مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی قابل قبول نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مانند هر یک از مناطق مختلف دنیا در استفاده از تکنولوژی‌های برتر و فناوری‌های نوین جهان از جمله صنعت صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای آزاد می‌باشد، خاطرنشان کرد: ملت ایران مانند همه ملت‌های دنیا حق استفاده از تکنولوژی‌های نوین را دارد.

این مدرس حوزه و دانشگاه متذکر شد: ملت در استفاده از همه فناوری‌های نوین دنیا آزاد می‌باشد، به‌ویژه اینکه تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای با همت و تلاش جوانان و متخصصان عزیز کشورمان به‌دست آمده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دولت‌مردان به معنای واقعی در این ارتباط به حفظ دستاوردهای دانشمندان و نخبگان کشورمان موظف هستند، بنابراین باید در مذاکرات دقت، حساسیت و هوشیاری کافی از خود نشان دهند.

دیرباز خاطرنشان کرد: اگر دولت‌مردان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط کوتاهی داشته باشند، به منافع ملی کشورمان خسارت وارد خواهد شد.

وی متذکر شد: مطالبات عموم مردم ایران اسلامی، خط‌مشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ضرورت پیشرفت همه‌جانبه کشورمان این طور اقتضاء می‌کند که از فناوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای برخوردار باشیم.

این مسئول ادامه داد: بنابراین باید دولت‌مردان با همه توان تلاش کنند، تا مذاکرات به‌‌نحوی هدایت و راهبری شود، که منافع ملی کشورمان و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها از جمله فناوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای حفظ شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ضرورت توجه دست‌اندرکاران و مجریان سیاست خارجی کشورمان به رهنمودهای مقام معظم رهبری و وصایای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این صورت اعضای تیم مذاکره‌کننده با عزت و اقتدار در مذاکرات شرکت می‌کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی از توافق متضمن منافع ملی دفاع خواهند کرد، بیان داشت: این سری از مذاکرات باید به‌معنای واقعی و در عمل منافع ملی کشورمان را تامین و حفظ دستاوردها را تضمین کند.

ارسال نظرات