عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با بسیج؛

جلوگیری از تحریف اندیشه های امام، مهم ترین نکته بیانات رهبری بود

برخی افراد اظهارات و افکار خود را به نام امام و در قالب بسته فکری و اندیشه های امام معرفی و جامعه را از مسیر خود خارج می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۴۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم نیشابور در حاشیه برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار مهمی در موضوعات اساسی کشور داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: مهم ترین نکته در فرمایشات ایشان تکیه بر روی اندیشه های حضرت امام و جلوگیری از تحریف این اندیشه ها بود.

سبحانی نیا خاطر نشان کرد:  ممانعت از معرفی نظرات شخصی به جای اندیشه های ناب حضرت امام، آن هم در شرایط حساس کنونی که ما در مسائل بین المللی درگیر مذاکرات هستیم و در مسائل داخلی هم انتخابات آینده را پیش رو داریم، بسیار حائز اهمیت است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: متاسفانه ممکن است برخی افراد که در جایگاه های مهم کشور قرار داردند، بدشان نیاید که اظهارات و افکار خود را به نام امام و در قالب بسته فکری و اندیشه های امام معرفی و جامعه را از مسیر خود خارج کنند لذا تاکیدات رهبری در این موقعیت و در این محورها بسیار مهم بود.

وی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب  7 مورد از افکار اساسی امام را به صورت جامع، تبیین و تشریح کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار