عضو کمیسیون اقتصادی و اصل 90 مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

امام خامنه ای نعمت بی بدیل در جایگاه رهبری انقلاب اسلامی است

مردم ایران اسلامی و امت اسلامی در سرتاسر جهان همواره گوش به فرمام مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار و پرچم دار نظام ولایت فقیه در جهان اسلام باشند.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۹۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

سید محمد حسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی و اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: امروز شاهد هستیم که مقام معظم رهبری خلف صالح امام خمینی (ره) به عنوان یک نعمت بی بدیل در جایگاه رهبری انقلاب اسلامی حضور دارند.

میرمحمدی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره با انجام وظایف الهی و حاکمیتی و احساس مسئولیت نسبت به مسلمین جهان در همه عرصه ها درخشیده اند و همه باید این نعمت را پاس بدارند.

عضو کمیسیون اقتصادی و اصل 90 مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری صفات و خصوصیات امام راحل را دارند تصریح کرد: وقتی به جایگاه فردی و جایگاه تقوا و خردورزی و حکمت و وحدت جهان اسلام می نگریم به خوبی متوجه می شویم که مقام معظم رهبری کماکان بر همان نکاتی که امام راحل تأکید داشتند توجه ویژه دارند.

نماینده مردم گلپایگان در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم که مردم ایران اسلامی و امت اسلامی در سرتاسر جهان قدر شناس این نعمت بوده و همواره گوش به فرمام مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار و پرچم دار نظام ولایت فقیه در جهان اسلام باشند تا بتوانند وظایف خود را نسبت به جایگاه رهبری به سرانجام برسانند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار