خبرهای داغ:
به همت حوزه 1 بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان:

برگزاری نشست توجیهی امر به معروف و نهی از منکر در سپاه بوکان

نشست توجیهی امر به معروف و نهی از منکر حوزه 1 بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان در محل سالن اجتماعات این حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۷۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، خواهر پاسدار طیبه جهان میر، ضمن سخنانی در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروزه استکبار جهانی در میدان‌ جنگ نرم با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال ترویج منکرات و جلوگیری از گسترش خوبی‌ها است تا بتواند ایمان مسلمانان را سست کند در نتیجه بهترین راهکار برای مقابله با دشمن گمراه احیای امر به معروف و نهی از منکر است زیرا با استفاده از این راهکار سلامت مردم تضمین و جامعه از آسیب‌های مختلف حفظ خواهد شد.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه بوکان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مواردی است که آیات قرآن کریم به آن تاکید بسیاری داشته و افرادی که این دستور الهی را اجرایی می‌کنند به تعبیر قرآن کریم افراد شاخص و بهترین امت اسلامی هستند که چنین تعبیری برای دیگر موارد دینی بیان نشده است.

وی گفت: بي‌گمان امر‌به‌معروف و نهي‌ازمنكر يكي از واجبات الهي است كه كاركرد‌هاي اجتماعي ارزنده و تاثيرگذاري داردو با مراجعه به قرآن كريم و روايات پيشوايان دين درمي‌يابيم كه اين واجب الهي ضامن سلامت جامعه،‌احياي ارزش‌هاي ديني، اقتدار و امنيت نظام اسلامي و تاسيس جامعه‌اي برتر و البته، دست‌يافتني و وعده‌داده‌شده، خواهد شد.


ارسال نظرات