خبرهای داغ:
مدیر امر به معروف ونهی از منکر سپاه بوکان:

سینمای هالیوود به دنبال تخریب چهره دین اسلام در نزد افكار عمومی دنیاست

مدیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه بوکان گفت: سینمای هالیوود در جهت تطهیر چهره یهودیان و تخریب چهره ادیان دیگر به ‌ویژه دین اسلام در نزد افكار عمومی دنیا گام بر می دارد.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قربانعلی مختاری در جمع بسیجیان کانون بسیج هنرمندان سپاه بوکان گفت: اگرچه اسلام‌ستیزی در هالیوود مسئله چندان جدیدی نیست ولی طی سال‌های اخیر بالاخص پس از حادثه 11 سپتامبر، این مسئله شدت یافته است، آنچنانكه در فیلم‌های زیادی از جمله دو فیلم از نامزدهای اسكار، ((بابل))و ((پرواز شماره 93))، شاهد چنین تصویر منفی از مسلمانان بودیم.

مدیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه بوکان تصریح کرد: آنچه مشخص است از گذشته‌ای نه چندان دور تا به امروز لابی صهیونیسم درهالیوود، در عرصه تولید فیلم‌های کودکان، بسیار موثر و فعال عمل کرده است به ‌طوریکه امروزه در سرتاسر دنیا «والت دیزنی» نامی آشناست و اکثر کودکان شخصیت‌های کارتونی والت دیزنی را به ‌خوبی می‌شناسند و به آنها عشق می‌ورزند،تا حدی که علاقه‌مند به داشتن تصاویر متعدد از آنها هستند و یا در انتظارند تا اسباب‌بازی شخصیت‌های مورد علاقه‌شان به بازار آید تا آن‌را داشته باشند و سایر لحظات خود را با آنها سپری کننددر حالیکه شاید نه تنها کودکان معصوم بلکه پدر و مادرهایشان نیز نمی‌دانند در پشت چهره و حرف‌ها و اعمال این شخصیت‌ها چه نوع جهان‌بینی خاص و خارق‌العاده‌ای نهفته است و چه اهداف بلند مدتی برایفرهنگ سازی و تغییر چهره فرهنگ‌های مختلف به فرهنگی خاص، وجود دارد.

وی در ادامه یاد آور شد: خوب است بدانیم اولین شخصیت مشهور آثار والت دیزنی آن موش دوست داشتنی و قشنگ بود که نامش «میکی موس» بود، او نمادی از همان یهودی سرگردان و بی‌کس است که مدام از سوی رقیبان قوی‌تر تهدید می‌شود و صرفاً با اتکا به زیرکی خویش بر همه دشمنانش پیروز می‌شود.

سرهنگ مختاری افزود: امروز تداوم این شخصیت کارتونی را در انیمیشن «تام و جری» به وضوح می‌توان مشاهده کرد. اینکه موشی بدجنس و زبل، با تکیه بر شیطنت‌ها و ناجوان‌مردی‌هایش به طرز بسیار عجیبی همیشه بر گربه‌ای نادان و احمق پیروز می‌شود که مسلماً آثاری از این قبیل در دادن حس اعتماد به نفس به مخاطبان یهودی و ارائه الگویی دغل و حقه باز که همیشه پیروز است، به کودکان و نوجوانان در سراسر جهان، تاثیر بسزایی دارد.

سرهنگ قربانعلی مختاری اظهار داشت: با تحقیقی در آثار ساخته شده از سال‌های دور، این واقعیت بیشتر نمایان می‌شود كه سینما از بدو پیدایش تاكنون، همواره در جهت برآوردن خواسته‌های یهودیان صهیونیست گام برداشته‌است؛ گامی در جهت تطهیر چهره یهودیان و تخریب چهره ادیان دیگر به‌ویژه دین اسلام در نزد افكار عمومی دنیا.

وی در پایان گفت: نفوذ صهیونیست‌ها دراین صنعت پر مخاطب و جذاب از چنان رشد روزافزون و سریعی برخوردار شده‌است كه براساس بسیاری از منابعی كه از سوی خود هالیوود در اختیار مردم قرار می‌گیرد،بیش از نود درصد از فعالان حرفه سینما در امریكا را وابستگان به لابی صهیونیست‌ها تشكیل می‌دهند.

ارسال نظرات